-eend- Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Hier mijn eerste spawns Ben gister begonnen met SCM dus begon met wat makkelijks Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Cool, goed gedaan. Ik vind het ook wel handig, want als je een missie wil doen een hele moeilijke, dan ben je heel goed bewapend. Reageren
-eend- Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik had ook missies gedaan, toen ie klaar was. Zonder succes Na de missie Ryder crasht het Reageren
Timske Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Das jammer, anders kon je heel mooie leger basis ofso in grove street zetten {} Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Het is beter als je er ook daadwerkelijk een mod van maakt, in plaatst van wat losse spawnts. En een downloadlink zou ook niet misstaan. Reageren
-eend- Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Ik had 'm in de Download Base gezet, maar omdat ie crasht bij Ryder, heb ik dit er later bij gezet. Maar volgens mij is ie ook nog niet goed gekeurd Reageren
-Daan- Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Dat is jammer dat hij crasht tijdens de missie ryder. But KUTGW Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.