bassiebas6 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Hey gasten van het gta forum. Ik heb een playstation3 en ik had gehoord dat je met een EU playstation op de amerikaanse ps kan. mijn vraag is nu hoe doe ik dat want ik had wel iets gehoord van een nieuwe gebruiker maar voor de rest snap ik er nog niet zoveel van. hulp is welkom. mvg bassiebas6 ANTWOORD HIERONDER: BEDANKT KLOKKIE89 HET IS GELULK Bewerkt: 21 oktober 2007 door bassiebas6 Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) dan moet je een nieuwe gebruiker aanmaken en die op een amerikaans adres zetten. Dan ben je geregistreerd in amerika en kan je dus in de amerikaanse PSS kijken hier heb je een amerikaans adres waar je je PS3 op kan registreren zipcode: 81020 state: colorado street: W Main St city: Aguilar Bewerkt: 21 oktober 2007 door Klokkie89 Reageren
M4X Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Je moet er wel rekening mee houden dat alles dan in het engels is, maar er zitten veel voordelen aan. De Amerikaanse Playstation Store wordt veel vaker geupdate dat de Nederlandse, en er staat veel meer op, ondanks dat alles in het engels is Reageren
Gta-killer Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Je kan ook een japans account aanmaken, hier staat o.a. de demo van GT 5 Prologue in. Het aanmaken van japans account is iets moeilijker omdat alle tekst in japans is. De tutorial is in het engels, maar het is denk ik makkelijk te doen. Ook hier moet je weer een nieuwe gebruiker aanmaken. Alle demo's zijn ook in het japans, daarom gebruik ik mijn japanse account alleen voor demo's zoals everybody golf 5 (staat dacht ik nu ook in amerika) en voor GT 5 Prologue demo, die niet in een andere store staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.