frankgtasanandreas Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 wie weet hoe ik deze "missie" goed kan spelen??? ik heb altijd te veel damage Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 wie weet hoe ik deze "missie" goed kan spelen??? ik heb altijd te veel damage Probeer zo goed mogelijk te rijden is alles wat ik kan zeggen Dubbeh. Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Het is de bedoeling dat je een schroef gaat maken en goed neerkomt. Ga zo snel mogelijk. Je moet met 2 banden op de linker helft van de schans komen. Probeer in een schuine rechte lijn te gaan als je goed zit moet je recht gaan rijden zodat je mooi met 2 banden op de schans komt. De auto zal linksom draaien. Stuur dus met de linkerpijlte tegen. Dan land je als het goed is helemaal recht en al je niet in de marker komt rij je erheen Veel plezier met SA visser23 Reageren
Donwell Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Het is de bedoeling om met twee wielen over het randje van de schans te gaan. Eenmaal in de lucht laat je de accelereerknop los, en ga je om je as draaien met de daarvoor bestemde toetsen. Wat het op de consoles zijn weet ik niet, op de PC is het in ieder geval Pijltje Op of Pijltje Neer. Zodra je neerkomt niet sturen, gewoon uitrijden. Dan moet het goed komen. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Ik stuur altijd meteen naar links, dan recht vooruit en na wat oefenen weet je ongeveer hoe je de ramp moet nemen. Je kan het ook goed leren van een filmpje. Bewerkt: 21 oktober 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.