Mynameisjeff Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) ik heb een vraag hoe kom je daar of kant dat neit via de hemel heb ps2 Bewerkt: 21 oktober 2007 door indo1991 Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) ik heb een vraag hoe kom je daar of kant dat neit via de hemel Mischien kun je het beter uitleggen? 1. Als je de "Hidden Tattoo Shop" bedoelt, MOET je via de Hidden Interiors Heaven. 2. Als je een gewone Tattoo Shop bedoelt, en San Fierro nog niet "unlocked" hebt, en er per se heen wilt, Geen Politie Cheat activeren en dan erheen vliegen met een Hydra ofzo. Dubbeh. EDIT : Hoe kom ik bij de Hidden Tattoo Shop? EDIT2 : Ik las afgelopen week op een site(weet niet meer welke ), dat het niet mogelijk is op de Xbox of de PC en dat de "glitch" nog alleen toegankelijk is op de PS2. Bewerkt: 21 oktober 2007 door Dubbeh Reageren
X-boy Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Je bent nogal onduiderlijk, het zou fijn zijn als je wat meer info geeft over bijvoorbeeld op wel platform je het speelt, heb je het spel op de PS2, PC of misschien X-box ? Verder vind ik het een beetje raar, ik krijg het iedee dat je er via de hemelen wil komen klopt dit ? Ik zelf heb weinig tot geen verstand van de hemelen maar dat kun je hier vinden: http://nl.wikigta.org/wiki/Hidden_Interior..._San_Andreas%29 . Verder is er volgens mij op de PS2 een Tattoo schop waar je niet in kan maar dat kan ook een Barber zijn dat weet ik niet zeker. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en geef anders even wat meer info. X-boy EDIT: Dubbeh was mij helaas voor Bewerkt: 21 oktober 2007 door X-boy Reageren
Dx11 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 in de xbox en pc versie kan je gewoon binnenlopen, daar is de fout aangepast en hoef je dus niet moelijk te doen. Reageren
Bling Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Even voor de duidelijkheid: De Hemlock Tattoo Shop (San Fierro) is de 'Hidden Tattoo Shop'. Zoals je op deze pagina van WikiGTA kunt zien, wordt deze term (Hidden Tattoo Shop) alleen in de PS2-versie gebruikt, aangezien de tattoo shop in San Fierro met de PS2-versie niet op een normale manier te bereiken is. Wanneer je in de marker stapt, kom je in het interieur van de tattoo shop van Los Santos terecht. Deze bug komt alleen in de PS2-versie voor, want in de Xbox- en PC-versie is deze bug verholpen. Naast het gegeven filmpje van Dubbeh, heb ik ook nog een handige tutorial voor je opgezocht. Zie hier. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 in de xbox en pc versie kan je gewoon binnenlopen, daar is de fout aangepast en hoef je dus niet moelijk te doen. Aah ok bedankt weet ik dat ook weer Dubbeh. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Je bent nogal onduiderlijk, het zou fijn zijn als je wat meer info geeft over bijvoorbeeld op wel platform je het speelt, heb je het spel op de PS2, PC of misschien X-box ? Verder vind ik het een beetje raar, ik krijg het iedee dat je er via de hemelen wil komen klopt dit ? Ik zelf heb weinig tot geen verstand van de hemelen maar dat kun je hier vinden: <a href="http://nl.wikigta.org/wiki/Hidden_Interior..._San_Andreas%29" target="_blank">http://nl.wikigta.org/wiki/Hidden_Interior..._San_Andreas%29</a> . Verder is er volgens mij op de PS2 een Tattoo schop waar je niet in kan maar dat kan ook een Barber zijn dat weet ik niet zeker. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en geef anders even wat meer info.X-boy EDIT: Dubbeh was mij helaas voor jaa foutje vergete doortegeven ik hem hem op ps2 Reageren
X-boy Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Okay, in dat geval kun je dus niet naar binnen in de De Hemlock Tattoo Shop maar dat is je al verteld. X-boy Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 bedankt iedereen voor hulp ga strax proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.