Jump to content

old school+ designen

Recommended Posts

Geplaatst:

old school+ designing? wth is dat vragen mensen zich nu af \o/ voor mij is dat gewoon zonder computer. eigenhandig tekenen dus

:D

ik zal hier tekeningen van me gaan posten met een bijschrift etc zodat jullie weten wnr ze zijn gemaakt :)

vorig jaar gemaakte tekeningen:

hier plaats ik m`n tekeningen die ik vorig jaar of eerder gemaakt heb, als ik ze nog kan vinden iig :D

power lulu:

janneke015.jpg

inspiratie opgedaan van een tekening op internet over yu gi oh, ik vond het wel eens tijd voor een baby yugi!

family guy:

janneke016.jpg

de personages heb ik uit de intro van family guy genomen, er bij te vertellen dat ze nooit bij elkaar staan maar ik hem bij elke personage op pauze moest zetten en hem een goeie plek te geven op m`n tekening

meerdere tekeningen zullen binnekort toegevoegd worden aangezien ik geen zin heb om mijn camera te pakken :7

*ps: thnx Wg voor je topic inspiratie over tekeningen :)*

Geplaatst:

Woei, nog een tekenaar hier :D.

Je hebt in ieder geval een andere stijl dan ik, komt omdat smaken verschillen denk ik dan maar zo. In ieder geval zijn ze wel mooi. Power Lulu zit strak in het krijt en daar is helemaal niks op aan te merken. Alleen mis ik een achtergrond. Een achtergrond maakt het of breekt het, vind ik zelf dan.

Family guy ziet er ook goed uit, jammer dat het met pen gedaan is, dat maakt correcties altijd wat moeilijker, maar die had jij gelukkig niet nodig zie ik. Ook hier zit bijna alles perfect, alleen de mond van het voorste vrouwtje mag wel wat anders. Nu lijkt het een beetje op zo'n verfromelde bril. Voor de rest ziet het er goed uit. Ook goede resolutie foto's enzo. Misschien even je pappa lief aankijken en vragen om een scanner ^^

KUTGW!

Greetz, WG.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...