Gangsta-CJ Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) buene bène >>> Door .Levi.: Zie postvak.<<< Bewerkt: 21 oktober 2007 door .Levi. Reageren
D Corleone Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 buene bène En nu in het nederlands? Reageren
Naudin Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 hey dat ziet er goed uit! ik vind dat je rechts van het poppetje wel wat te enthousiast hebt gebrushed Reageren
AreZzo Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Lekker Zeer mooi gedaan, het zijn een soort vector brushes zeker? Simpel gehouden met gewoon een render, je kleuren heb je goed gekozen Onder de render heb je goed gedaan om een stukje over te brushen.. Ik heb niets op deze sig aan te merken, buiten dat rechts misschien nog in de onder en bovenhoek iets met een lichte kleur kon... maar dat stoort niet Je tekst is goed geplaatst en mooie font voor Gorillaz Heel mooi gedaan! 9.5/10 dus Reageren
BigM Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik vind hem heel mooi, Leuk gedaan met die background, En past goed met je render die je goed verwerkt hebt, een van je beste al zeg ik het zelf, En je kan zeker zien dat je er veel aan gedaan hebt. Leuk fontje gedownt. Je hebt voor deze je best gedaan! En zeker wel dat dat te zien is. Ik zou zeggen, eehm, *9 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.