Mr. Sugo Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Hey gamers, Ik heb dus Brothers In Arms : Road to hill 30 gekocht(PS2), en ik wou even weten of er cheats voor waren zoals Unlimited Ammo/Health etc. Op Google heb ik niks gevonden dus dacht ik, laat ik het hier vragen. Als iemand een paar codes weet, a.u.b hier posten Alvast Bedankt, Dubbeh. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Hey gamers,Ik heb dus Brothers In Arms : Road to hill 30 gekocht(PS2), en ik wou even weten of er cheats voor waren zoals Unlimited Ammo/Health etc. Meestal is het geen goed nieuws als je niets vindt op Google, want dan zijn ze er waarschijnlijk ook niet. Voor de PC zijn er er wel, maar hiervoor dien je een bestand te openen met notepad, maar dat wil natuurlijk niet op een PS2. Het enige wat ik kan vinden op Google is dit, en ik vrees dat dit ook het enigste is... Maar ach, een game zonder cheats uitspelen geeft toch een veel beter gevoel, of niet? Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Meestal is het geen goed nieuws als je niets vindt op Google, want dan zijn ze er waarschijnlijk ook niet. Voor de PC zijn er er wel, maar hiervoor dien je een bestand te openen met notepad, maar dat wil natuurlijk niet op een PS2. Het enige wat ik kan vinden op Google is dit, en ik vrees dat dit ook het enigste is... Maar ach, een game zonder cheats uitspelen geeft toch een veel beter gevoel, of niet? Hey -Mathijs-, Bedankt voor je post alvast Zo te zien bestaan er maar 1 cheat voor het spel en dat is een profiel aanmaken met een bepaalde naam en dan heb je alle levels Maar voor Unlimited Ammo moet je het spel dus uitspelen Ik ga het proberen........nu nog niet, San Andreas gaat voor! Dubbeh. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.