dupree Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) de zijmisies zijn nog steeds niet af bij LCS in wikigta. Bewerkt: 21 oktober 2007 door dupree Reageren
Preddy Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 de zijmisies zijn nog steeds niet af bij LCS in wikigta.Daar heb je helemaal gelijk in, en er zijn waarschijnlijk nog een stuk meer dingen die nog gedaan moeten worden . Houd echter in je achterhoofd dat wij wel degelijk bezig zijn om de wiki elke dag uit te breiden, maar je kan je tijd (helaas) maar één keer benutten. Deze pagina's gaan dus vanzelf afkomen, daar ben ik wel zeker van. Tot die tijd vragen wij van WikiGTA je om wat geduld Reageren
DdJDean Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 de zijmisies zijn nog steeds niet af bij LCS in wikigta. Er is wel wat aan gedaan zie ik, want een maand geleden ofzo waren bijna alle zijmissies niet beschreven. Nu zijn er nog maar 9 zijmissies over die beschreven moeten worden. Reageren
dupree Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 dat heb ik ook al gezien hoor. word er momenteel nog gewerkt aan de bedrijvenmisizes van VCS. Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Dat is fijn omdat dat gedeelte slecht is. Gaan jullie dan alle bedrijven missies invoeren of alleen maar een paar?? Reageren
dupree Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Dat is fijn omdat dat gedeelte slecht is. Gaan jullie dan alle bedrijven missies invoeren of alleen maar een paar?? Wat bedoel je inhelesnaam. ik heb het over walkthrough hoor als je het niet snapte mijn vraag Reageren
Lantyz Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Topics samengevoegd omdat het vrijwel dezelfde vraag is. Zie Preddy's post. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.