Mr. Sugo Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Hey daar allemaal, Kan iemand mischien een bericht/link posten waarin staat hoe het nou precies in zijn werk gaat met Action Replay Max & San Andreas? Bijvoorbeeld, Hoe je de codes moet invoeren en hoe je online kunt spelen? b.v.d. Dubbeh. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Kan iemand mischien antwoorden Reageren
gta-pilot Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 zit er niet zoiets bij als een boekje? Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 zit er niet zoiets bij als een boekje? Nou, heh, ik heb het nog niet gekocht maar ik dacht, laat ik eerst even vragen hoe dat nou moet want dadelijk zit ik te kloten (mag ik dat zeggen?) en dan snap ik het nog niet Reageren
gta-pilot Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 heb het zelf ook maar er zit een boekje(s) bij die leggen je het precies uit Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 heb het zelf ook maar er zit een boekje(s) bij die leggen je het precies uit Aah okay, thanks. Dubbeh. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.