Jump to content

mijn savegames, waar zijn die als ik opnieuw installeer?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een foutje gemaakt met modding en ben vergeten backup te maken, als ik mijn spel verwijder en opnieuw installeer met cd, ben ik dan mijn savegames kwijt of niet? Zou iemand me daar mee kunnen helpen? Heel graag! Alvast bedankt.

Timothy.

Bewerkt: door Timothy.
Geplaatst:
Ik heb een foutje gemaakt met modding en ben vergeten backup te maken, als ik mijn spel verwijder en opnieuw installeer met cd, ben ik dan mijn savegames kwijt of niet? Zou iemand me daar mee kunnen helpen? Heel graag! Alvast bedankt.

Timothy.

Hey, Timothy! Welkom op het forum!

Voor zover ik weet blijven de savegames gewoon staan, ook als je het spel opnieuw installeert. Je savegames staan op deze plek: "Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files". Mocht je toch nog niet helemaal zeker zijn, dan kun je voor de zekerheid nog een back-up maken door de gehele map te kopiëren naar een veilige plek. De inhoud (onder andere de savegames) worden direct meegekopieerd. :Y

Geplaatst:

Oke, hartelijk bedankt, ik ga het nu even proberen en heb voor de zekerheid een backup gemaakt van die map die in mijn Documenten stond. :tu:

Geplaatst:

Timothy.

Hey, Timothy! Welkom op het forum!

Voor zover ik weet blijven de savegames gewoon staan, ook als je het spel opnieuw installeert. Je savegames staan op deze plek: "Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files". Mocht je toch nog niet helemaal zeker zijn, dan kun je voor de zekerheid nog een back-up maken door de gehele map te kopiëren naar een veilige plek. De inhoud (onder andere de savegames) worden direct meegekopieerd. :Y

En moet je dan ook nog wat doen met die save-games of kun je na het her-installeren het spel gewoon opstarten en dan naar laad-spel ??

X-boy

Geplaatst:
En moet je dan ook nog wat doen met die save-games of kun je na het her-installeren het spel gewoon opstarten en dan naar laad-spel ??
Wanneer je de post van -Matthijs- iets aandachtiger bekeken had, had je daaruit kunnen opmaken dat de savegames gewoon blijven staan. Natuurlijk kan het nooit kwaad om voor de zekerheid een backup (kopie) van je savegame(s) te maken, maar ook dit had -Matthijs- al aangegeven.
Geplaatst:

als jij die savegame laat staan in de map Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files , dan hoef je verder niets te doen met de savegame. gewoon laat spel , en dan staan je savegames daar.

Geplaatst:
Wanneer je de post van -Matthijs- iets aandachtiger bekeken had, had je daaruit kunnen opmaken dat de savegames gewoon blijven staan. Natuurlijk kan het nooit kwaad om voor de zekerheid een backup (kopie) van je savegame(s) te maken, maar ook dit had -Matthijs- al aangegeven.

Ja ik weet dat de savegames gewoon blijven staan maar moet ik er ook nog wat aan doen als ik hem ge-herinstalleer ?? Zoals verplaatsen ??

Geplaatst:

Ja ik weet dat de savegames gewoon blijven staan maar moet ik er ook nog wat aan doen als ik hem ge-herinstalleer ?? Zoals verplaatsen ??

Nee, dit hoeft niet. Je kan ze gewoon laten staan, er gebeurd niks mee :)

Geplaatst:

Nee, want anders had ik dat er wel bij verteld, hoor. ;) Kopies ervan maken en deze verplaatsen kan uiteraard geen kwaad, maar dit is dus in principe niet nodig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...