Timothy. Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Zou iemand me kunnen helpen met het modden van een leuk Gilera Runnertje of wat maakt niet uit, als ik t zelf ok maar kan want ik heb alles al geprobeerd en heb heel i-net al afgezocht maar kan niks vinden en ze zeggen me dat het komt omdat ik net nieuwe SA heb gekocht en dat is v2.0 dus ik denk dat het daarom niet lukt. Kan jij t wel? Help me dan. Alvast bedankt. Timothy. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 misschien moet je ff downgraden naar 1.0 Reageren
K.O. Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 misschien moet je ff downgraden naar 1.0 Je kunt niet modden met versie 2.0 van San Andreas, of de kans erop dat het lukt is in ieder geval klein. Je moet dus ervoor zorgen dat het versie 1.0 of 1.1 wordt. Met deze patch kun je daar voor zorgen. Dan kun je dus pas gaan modden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.