metal2you Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb GTA SA geïnstalleerd en hij zei eerst: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.dll niet kan worden gevonden. Dus ik download vorbisfile.dll van site zet het in de goede map. Zegt hij nu kan ogg.dll niet vinden dus ik download die ook en zet hem in de goede map. Start hem weer op en zegt MSVCR70.DLL kan niet gevonden worden, dus ik downlaod die weer en zet hem daar neer. Maar nu zegt hij: Kan entrypoint van procedure ogg_stream_reset_srialno niet vinden in DLL-bestand ogg.dll. Nu zit ik ff vast Misschien wat lastige vraag maar wat nu? Greetz Metal EDIT: Tnx Bling, Bling heeft dit topic goed gekeurt dus het is en legale game. Bewerkt: 22 oktober 2007 door metal2you Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik hoop dat hij inderdaad niet illegaal is zoals jij beweerd, want dan heb je gewoon een fout gehad bij het downloaden en daar kan ik je dus ook niet mee helpen. Als je je afvraagt waarom ik deze opmerking erbij plaats, dat is omdat je fout erg vaak voorkomt bij gedownloadde dingen. Hoe dan ook, als je hem wel legaal hebt, is je DVD-rom misschien beschadigd of vuil. Pak een zachte doek, en een heel klein beetje water, en maak hem schoon. Voor de zekerheid, misschien plaats je ze niet in de goede map: C:\WINDOWS\System32 Hopelijk helpt het... Reageren
metal2you Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 (bewerkt) Ik zweer het hij is legaal. Bling dacht het ook eerst maar ik heb het allemaal uitgelegd en hij heeft het goedgekeurt. PLS help me Greetz Metal EDIT: nee het werkt niet zelfde melding Bewerkt: 22 oktober 2007 door metal2you Reageren
ikt Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb ergens iets gelezen dat je dat weer moet registeren in het register via het ''command prompt''. Wat je moet intypen weet ik niet, maar ik zal even gokken. Maar ik zou het pas invoeren als je het 100% zeker weet, als je iets foutdoet is je hele computer naar de filesteinen. regsvr32 C:\windows\system32\ogg.dll of regsvr32 C:\windows\system32\MSVCR70.DLL En nogmaals, het rondneuzen in je register is niet gezond voor je computer, en ik zou het pas uitproberen als ik het héél zeker weet. En als er iets gebeurd met je computer ben ik niet aansprakelijk, ik heb je gewaarschuwd Met behulp van Microsoft gedaan. Bewerkt: 22 oktober 2007 door ikt Reageren
DJRobin Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 (bewerkt) Dit probleem heb ik ook :o. Mijne is gewoon legaal hoor. (Heel veel krassen,zal proberen schoon te maken..) Bewerkt: 22 oktober 2007 door __Robin Reageren
metal2you Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Geen krassen, schoon en dat gebeure waar je cd in doet schoon. Nog niks. Reageren
ikt Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Heb je mijn ding al geprobeerd? Reageren
Timothy. Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Wat je zou kunnen doen is, - Downgraden naar V1 , als je V2 gebruikt natuurlijk. - Als je vista gebruikt, het spel starten in Administrator rechten, dan doe je als volgt , Rechtermuisknop het het spel > Als Administrator uitvoeren. Misschien lukt het nu? Succes. Timothy. Reageren
metal2you Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Nog steeds niks gelukt maar toch bedankt Greetz Metal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.