Youp Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Ik heb geprobeert een auto te pimpen en heb er zeker een boel uurtjes aan gewerkt. Maar echt helemaal "perfect" vind ik 'm niet. Daarom wil ik graag rates, comments, tips.. Dus hoe wat waar enzo.. Origineel: Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Leuk plaatje, alleen erg jammer van die motorkap. Die had in een andere kleur gemoeten. Ik geef je een 8, vanwege die motorkap. Voor de rest prima, ga zo door Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Begin niet te moeilijk. Ik pak ook altijd een stilstaande auto. even over je 'gril' als je een auto pakt met een opvallende grill, moet je die natuurlijk niet dicht gaan Smudgen, probeer er je eigen draai aan te geven, mss een Intercooler erin. Nu even over je lampen, zoals je zelf denk ik al denkt, niet zo goed uitgeknipt. zoom in met de Zoom tool, en knip stapje voor stapje de lamp uit. En nog even over je motorkap, die moet je als eerste doen, als je bijvoorbeeld andere bumper wilt plaatsen. Let goed op de lijnen,waar de bumper 'ophoudt'. Ga daar net zoals ik net zei, met de zoom tool goed overheen. De neon, valt een beetje te veel op, met zoveel daglicht. Maar ik moet zeggen, je window tint is goed gelukt. Mijn punt, toch een 6.5. Reageren
noedel Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Sorry maar erg gepimpt vind ik het niet echt, lijkt een cartoon achtig ding erop geplakt... Zoals Whoopidoo al zei, begin met eenvoudige zaken Als je iets niet goed lukt kan je ook altijd enkele tuts zoeken op internet, er zijn er veel te vinden. Ik ben ook heel simpel begonnen, namelijk door enkel wielen te vervangen, daarna kreeg ik onder de knie hoe ik de lak kon veranderen, en ga zo maar door. Ik zou zeggen, zoek wat tuts, een betere foto om te bewerken, maar alle begin is natuurlijk moeilijk, was ook bij mij zo... Grtz, en succes nog! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 ook mij bevalt de moterkap niet echt wel de rest dus een 7 Reageren
PrI3sT Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 spijt me youp zelf vind ik hem ook niet zo geslaagt ik vind hem normaal zelfs mooier een 6.5 /10 spijt me Reageren
T-Designz Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Sorry maar je hebt een verkeerde plaatje genomen. En de motor kap is van ergens er op geplakt. Ik geef het een 6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.