percy007 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Hallo dames en heren, wie kan me helpen met signature's maken ik ben nieuw en snap er niet zoveel van ik heb photoshop cs gewoon wie kan me helpen deze heb ik gemaakt beetje knutselen en wat verzinnen wie weet er goeie brushes enzo snapje wat ik bedoel?? waardeer hulp voorbeeld heb ik gemaakt tips graag: wie weet er goeie brushes ik weet bijna niks aub Bewerkt: 22 oktober 2007 door percy007 Reageren
Wijst Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Als je nog niet zo lang met photoshop werkt zijn dit zeer mooie signatures, en ik vind dat je bij de sigs mooie ruimtes hebt open gelaten voor een bepaalde tekst. Ik vind dat je zo door moet gaan je kan tutorials gaan volgen hier te vinden. En misschien zou je een paar nieuwe brushes moeten downloaden maar dat weet ik niet precies waar die ookal weer staan.Als ik de site gevonden heb zal ik je hem geven ! Bewerkt: 21 oktober 2007 door Wijst Reageren
percy007 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Als je nog niet zo lang met photoshop werkt zijn dit zeer mooie signatures, en ik vind dat je bij de sigs mooie ruimtes hebt open gelaten voor een bepaalde tekst. Ik vind dat je zo door moet gaan je kan tutorials gaan volgen hier te vinden. En misschien zou je een paar nieuwe brushes moeten downloaden maar dat weet ik niet precies waar die ookal weer staan.Als ik de site gevonden heb zal ik je hem geven ! dankje ik heb dat ook alleen maar van deze zeer mooie tutorails maar somige bruses kan ik niet vinden..... Reageren
Wijst Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb de site voor je gevonden >>hier<< is de link, ik hoop dat je nu goed vooruit kunt met mooie signatures te maken ik wens je veel succes daarbij ! >>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Algemeen.<<< Bewerkt: 22 oktober 2007 door RonaldVC Reageren
michie Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 ben ook nieuw, maar heb veel signatures gemaakt je moet gewoon veel tuts volgen op soccergraphics staan er veel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.