RGA Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Heey k heb een ps2. k heb San Andreas nattuurlijk ook. Maar k wil nog een leuk schietspel voor 2 spelers. Weet iemand nog een paar mooie??? K denk dat k killzone ga kopen maar weet iemand nog meer mooie spellen voor de ps2?? :rolleyes: Reageren
Ken-D Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 uhm Final Fantasy X is een goed spel Xlll is ook goed. Metal gear solid serie Soul Reaver serie En teveel om op te noemen. Postaldude Reageren
TubS Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Geplaatst: 6 januari 2005 verplaatst naar game gedeelte Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Geplaatst: 6 januari 2005 Call Of Duty is mooi. En ik raad je de Methal Gear serie aan, heb ik zelf ook. Heel mooi spel. Reageren
Trax Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Geplaatst: 6 januari 2005 Age of Empires III Is nog vers van de aankondiging, en de screens die uit zijn gekomen zijn bloody mooi. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Geplaatst: 6 januari 2005 Nou, ik heb wel geen PS2 maar toch wel een paar keer mee gespeeld en ook san andreasen ik vond dat wel het mooiste spel eigenlijk ( nee niet schijnheilig bedoeld) maar komt gewoon omdat ik thuis simpelweg geen PS2 heb Reageren
The Godfather Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Heey k heb een ps2. k wil nog een leuk schietspel voor 2 spelers. Shyne Geplaatst op Jan 7 2005, 12:24 AM Age of Empires III :rolleyes: ik raad metal gear solid aan Reageren
Sasuke Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) Metal Gear Solid 2 SplinterCell : Chaos Theory Metal Gear Solid 3 : Snake Eather ( was die effe vergeten ) Met de nieuwe SC kan je ( volgens mij ) met z'n 2e spelen ( ! ) d.m.v een Co-op die zéér netjes blijkt te zijn ( zoek maar wat video's van de co-op ). Maar je zult dan wel moeten wachten tot 24 maart 2005 . Bewerkt: 7 januari 2005 door Hayate Reageren
TubS Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 medal of honour pacific assault dat spel is echt mooi gemaakt, heel mooi die zou niet op de ps2 kunnen draaien, soort pearl harbour is het Reageren
Sasuke Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 medal of honour pacific assaultdat spel is echt mooi gemaakt, heel mooi die zou niet op de ps2 kunnen draaien, soort pearl harbour is het PS2 heeft zijn eigen versie van Pacific Assault ( helaas heel slecht ) namelijk ''Rising Sun''. Eigenlijk is Pacific Assault ''Rising Sun'' voor de PC. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 nou er komen een heleboel mooie aan: juiced gt4 fifa street(jawel) deze moet ik en als ik jou was ook hebben Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Call of Duty en Brother In Arms die mogen we ook niet vergeten. Allemaal spellen die lekker wegschieten. Reageren
josie Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Metal Gear Solid 2 SplinterCell : Chaos Theory Metal Gear Solid 3 : Snake Eather ( was die effe vergeten ) Met de nieuwe SC kan je ( volgens mij ) met z'n 2e spelen ( ! ) d.m.v een Co-op die zéér netjes blijkt te zijn ( zoek maar wat video's van de co-op ). Maar je zult dan wel moeten wachten tot 24 maart 2005 . helemaal mee eens doen Reageren
_MaRc_ Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 Heey k heb een ps2. k heb San Andreas nattuurlijk ook. Maar k wil nog een leuk schietspel voor 2 spelers. Weet iemand nog een paar mooie??? K denk dat k killzone ga kopen maar weet iemand nog meer mooie spellen voor de ps2?? :rolleyes: james bond... medal of honor... battllefield... rainbowsix... Reageren
Esther Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Heey k heb een ps2. k heb San Andreas nattuurlijk ook. Maar k wil nog een leuk schietspel voor 2 spelers. Weet iemand nog een paar mooie??? K denk dat k killzone ga kopen maar weet iemand nog meer mooie spellen voor de ps2?? :rolleyes: Om voor zijn 2en te spelen hè.....Dat vind ik dan Red Faction 2, best wel een oud spel, maar echt fantastisch voor met zijn 2en. die raad ik aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.