KJF Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Hoi, Ik heb laatst Fraps gedownload, Maar als ik in SA of SA:MP wil opnemen, gaat de gameplay heel sloom. Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Bij Voorbaat Dank, Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Hoi,Ik heb laatst Fraps gedownload, Maar als ik in SA of SA:MP wil opnemen, gaat de gameplay heel sloom. Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Bij Voorbaat Dank, Volgens mij ligt het aan het aantal geheugen dat je hebt. Had ik zelf bij Vice City ook op mijn oude computer. Dubbeh. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Zelf heb ik hier niet al te veel verstand van, maar je kunt het beste op zo'n moment al je settings omlaag zetten: Frame limiter aan Kleinere resolutie Draw distance zo laag mogelijk Visual Graphics Quality > Low Anti Aliasing > off Misschien dat het dan wel kan, maar wie weet kan het gewoon niet met jouw pc... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Dat is normaal met Fraps. Hij moet echt elk framepje omnemen, en dat doet ie ongecomprimeerd. Dus zorg in ieder geval dat je genoeg schijfruimte hebt want 10 seconden neemt al 20MB in beslag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.