Jump to content

Command & Conquer 3: Kanes Wrath

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

In de lente van 2008 zal de uitbreiding van Command and Conquer 3 komen, deze heet Command & Conquer 3: Kanes Wrath. Deze uitbreiding speelt zich na Tiberian Sun Firestorm en voor Command and Conquer af. Kane wordt gespeelt door Joe Kucan, die altijd al Kane speelde. Anton Slavik zal ook terug komen. Er zullen 2 subfracties komen voor de 3 partijen en ja, de Scrin doet ook mee. Ook zullen er nieuwen eenheden en upgrades komen oor de partijen.

Screenshots:

Hierzo, eerste post

Ik verwacht veel van deze game.

Bewerkt: door Blizzard
Geplaatst:

Kijk eens aan, goed nieuws. Ben sowieso een groot van van de C&C reeks, dus elke nieuwe titel ontvang ik met open armen. Ik heb erg veel genoten van Command & Conquer 3 zelf, al heb ik het spel helaas nog niet volledig uitgespeeld. Misschien kan ik dat binnenkort mooi combineren met deze uitbreiding, om alvast in de 'mood' te komen. ^_^

De screensots zien er goed uit overigens, heb met name zin in de nieuwe missies, gebouwen en upgrades. De Scrin hadden ze van mij weg mogen laten, dit vind ik persoonlijk niet echt passen bij een Command & Conquer game, maar smaken verschillen natuurlijk.

Geplaatst:

Dit is het rare.

Deze uitbreiding speelt zich na Tiberian Sun Firestorm en voor Command and Conquer af.

De Scrin invasie was er toen nog niet, die speelde zich af in de 3e Tiberium oorlog

-Matthijs-: Ik ben al bij de Scrin Campagne, tips nodig?

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik kan niet w8en tot het lente is!

Ik vind C&C 3 een mooie opvolger in de C&C reeks.

Dan moet de uitbreiding ook wel goed zijn! ^_^

Greetz Johannes47

• 3 weken later...
Geplaatst:

Cover bekent:

Cc3kw-win-cover.jpg

Verder zijn er nog wat dingen bekent gemaakt, zoals de subfracties en een paar personages. Dit is allemaal hierzo (engels) te bekijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...