Nihilos Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Of was dit een van de andere GTA's. Ik kon me herinneren dat er thriathlon of zo inzat, ergens bij de pier. Iemand enig idee? bedankt alvast. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 (bewerkt) Of was dit een van de andere GTA's. Ik kon me herinneren dat er thriathlon of zo inzat, ergens bij de pier.Iemand enig idee? bedankt alvast. Dat heb je helemaal goed! Dat is bij San Andreas, Als je bij die grote pier rechts het strand op gaat richting de vuurtoren daar kun je dan meedoen aan een Triathlon. Maar dat is alleen rond een bepaalde tijd die weet ik zo niet De Triathlon bestaat uit: · Zwemmen. · Fietsen. · Hardlopen Dubbeh. EDIT: Je moet volgens mij wel alle landen of in ieder geval wel naar San Fierro kunnen aangezien je daar heen moet zwemmen.!! Bewerkt: 22 oktober 2007 door Dubbeh Reageren
Bigstijn Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 (bewerkt) Of was dit een van de andere GTA's. Ik kon me herinneren dat er thriathlon of zo inzat, ergens bij de pier.Iemand enig idee? bedankt alvast. Er zitten inderdaad Thriathlon wedstrijden in, in San Andreas genoemd 'Beat The Cock'. Bij elke wedstrijd moet je zwemmen, hardlopen en fietsen. Hier kan je meer informatie vinden >Klik<. Er zijn 2 wedstrijden een kan je vinden bij de pier, Santa Maria Beach. En een bij Fisher's Lagoon. Als je de eerste voltooid zal je $10.000 krijgen. Als je de tweede voltooid zal je $20.000 krijgen. Je kan dus concluderen uit de wikigta pagina dat je alleen Beat The Cock westrijden kan starten op Zaterdag- en Zondagavond. Bewerkt: 22 oktober 2007 door Bigstijn Reageren
joppie Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Of was dit een van de andere GTA's. Ik kon me herinneren dat er thriathlon of zo inzat, ergens bij de pier.Iemand enig idee? bedankt alvast. Ja, er zijn 2 Triathlons in het spel. de een op santa maria beach, en de andere op het strandje bij Palamino Creek (Fisher's Lagoon). Voor tijden kun je hier terecht: Beat The Cock mzzl Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 (bewerkt) Of was dit een van de andere GTA's. Ik kon me herinneren dat er thriathlon of zo inzat, ergens bij de pier.Iemand enig idee? bedankt alvast. Op deze pagina staat alle informatie over de 2 triathlons Je moet de missie Yay Ka-Boom-Boom hebben gehaald voor deze triathlons te starten. Je kan ze alleen in het weekend starten Bewerkt: 22 oktober 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Alleen op zondag, welteverstaan . Je kan zien welke dag van de week het is door op TAb te drukken. Dan zie je een klein venstertje linksonderaan, waar onderaan een afkorting van een dag staat. SUN is zondag. (MON is mandag (TUE is dinsdag, WED is woensdag, THU is donderdag, FRI is vrijdag, SAT is zaterdag). Reageren
jorrick Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Maare moet je nou ook san fierro vrij hebbe of nie?? Inieder geval handiga topic Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Op deze pagina staat alle informatie over de 2 triathlons Je moet de missie Yay Ka-Boom-Boom hebben gehaald voor deze triathlons te starten. Je kan ze alleen in het weekend starten Kijk eens jorrick! Eerst even het topic doorlezen voordat je een vraag stelt. Je antwoord is allang gegeven. Daarnaast worden er door drie verschillende personen een link gegeven naar de uitgebreidde informatie-pagina van WikiGTA! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.