Carl Johnson550 Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Hey, Ik heb een tijdje gelden GTA:SA gespeeld, maar mijn computer kan het spel maar net aan. En ik weet dat ik ergens op het forum had gevonden hoe je het best het spel kan instellen(bij options). Kan iemand mij dit vertellen. Dus wat de beste instellingen zijn om het spel niet te laten haperen enzo. Ik weet nog wel dat ik het zo had ingesteld dat als ik heel hard met de auto ging, dat de omgeving dan vervaagde, maar dat hij niet ging haperen. Alvast bedankt! Carl Johnson550 Reageren
Preddy Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Hey,Ik heb een tijdje gelden GTA:SA gespeeld, maar mijn computer kan het spel maar net aan. En ik weet dat ik ergens op het forum had gevonden hoe je het best het spel kan instellen(bij options). Kan iemand mij dit vertellen. Dus wat de beste instellingen zijn om het spel niet te laten haperen enzo. Ik weet nog wel dat ik het zo had ingesteld dat als ik heel hard met de auto ging, dat de omgeving dan vervaagde, maar dat hij niet ging haperen. Alvast bedankt! Carl Johnson550 Ga naar Options > Display > Advanced. Er staan daar een aantal opties die je kunt gebruiken om te zorgen dat het minder hapert:* Draw Distance: Als je deze op zo weinig mogelijk balkjes zet dan wordt de wereld steeds later "getekend", dus pas als je heel dichtbij een object bent verschijnt het op je beeld. Hoe lager, hoe minder dingen actief op je beeld aanwezig zijn, dus hoe sneller het loopt. * Visual Graphics Quality: Zet die op Low, het lijkt me wel duidelijk dat hoe minder grafische kwaliteit hoe beter een spel loopt. * Anti Aliasing: Zet deze op Off, gladde randjes verdwijnen en het wordt dus wat meer blokkig. Dit scheelt ook weer qua stotteren. * Resolution: Hoe lager deze staat, hoe minder moeite het kost om een frame op te bouwen, hoe sneller een spel gaat. Ikzelf probeer deze altijd als laatst aan te passen, want spelen met 640*480 vind ik ten koste gaan van m'n plezier. Overigens, als je met een auto/motor hard rijdt, dan vervaagt het spel altijd wat, zodat je ook het gevoel hebt dat je snel rijdt. Ik hoop dat het werkt, en dan wens ik je nog veel plezier met het spel spelen Reageren
Carl Johnson550 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Bedankt man! Hij werkt nu stukken beter! Reageren
--RIKKIE-- Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) als ik heel hard met de auto ging, dat de omgeving dan vervaagde. ^ Dat heet MotionBlur en dat is niet uittezetten. maar als je het op een lagere resolutie speelt dan heb je er niet zo last van. dan gaat het veel vloeiender dan op een hogere resolutie. edit hieronder ik speel op 1024×768×32 maar hoger gaat hij niet. op 640x480x32 speelt hij gwn lekkerst Bewerkt: 24 oktober 2007 door --RIKKIE-- Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Daar heb je zeker gelijk in! Ik speel SA op 640x480x32 Maar dat ben ik al een tijd gewend, dus geen probleem. Maar het spel speelt ontzettend vloeiend op laagste res. Het enigste wat geen effect heeft, is de Draw Distance. Op zijn laagst heeft het geen effect, op zijn hoogst heeft het geen effect Dat snap ik niet, de Visual FX moet op Low, de res moet op laagst. Maar de Draw Dristance, dat heeft geen effect, behalve dat ik mijlen ver kan kijken. Misschien moet je ook kijken of het niet hapert? Zou wel mooi zijn. Reageren
martijnenvalentijnSA Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 ik speel GTA san andreas op , 1440 x 900 x 32 . Details op very high . en het speelt nog steeds supper mooi. behalfe draw distance , dan gaat ie bij 6x happeren. dus dat staat nu op 2 x. pc specs : pentium 4 , 3.0 ghz 1 gb geheugen x1650 pro , 512 mb videokaart 19 inch tft breedbeeld. maar mn pc gaat langzaam dood. heel erg veel foutmeldingen bij windows mediaplayer. iets met het moederbord slot voor het geheugen. mss binnenkort bij alternate 2 gb ddr2 geheugen , moederbord en processor 2 x 3 ghz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.