DenkaanHenk Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Weet iemand waar ik deze 2 bestandjes moet instaleren? Want ik ben bezig een mod te instaleren , arch_sign.dff en sfse_hublockup.dff Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Weet iemand waar ik deze 2 bestandjes moet instaleren? Want ik ben bezig een mod te instaleren , arch_sign.dff en sfse_hublockup.dff Beide bestanden staan in de "GTA3.img" bij mij, dus de kans is groot dat ze daar in moeten. Mocht je niet weten hoe dit moet: 1. Download de IMG Tool. 2. Open met de IMG Tool "GTA3.img", te vinden in: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Models". 3. Zoek via "Edit" > "Find" het betreffende bestand. 4. Selecteer het bestand en ga naar "Commands" > "Extract" (de back-up). 5. Verwijder het bestand via "Commands" > "Delete" 6. Voeg het nieuwe bestand toe via "File" > "Open". 7. Heb je beide bestanden toegevoegd, ga dan naar "Commands" > "Rebuild Archive". Veel succes! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Oke bedankt Matthijs , btw slot graag! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.