Akifo Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik heb laats Gilera Runner 50sp mod in plaats van faggio gedaan... Ik installeer het met SAMI En ik probeer nu Yamaha aerox in plaats van pizzaboy te zetten als ik het gewoon met sami doe komt het in plaats van de faggio maar hoe kan ik het op pizzaboy krijgen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb laats Gilera Runner 50sp mod in plaats van faggio gedaan...Ik installeer het met SAMI En ik probeer nu Yamaha aerox in plaats van pizzaboy te zetten als ik het gewoon met sami doe komt het in plaats van de faggio maar hoe kan ik het op pizzaboy krijgen? Je maakt al een fout, scooters worden nooit goed geinstaleerd met SAMI Daarom raad ik je de IMG Tool aan voor de scooters. IMG Tool downloaden Handleiding IMG Tool Bewerkt: 22 oktober 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
sig Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ik heb laats Gilera Runner 50sp mod in plaats van faggio gedaan...Ik installeer het met SAMI En ik probeer nu Yamaha aerox in plaats van pizzaboy te zetten als ik het gewoon met sami doe komt het in plaats van de faggio maar hoe kan ik het op pizzaboy krijgen? heey, waar heb je die aerox gevonden dan want ik zoek er al heel lang naar maar kan nergens vinden Reageren
GTA_XP Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Ik heb laats Gilera Runner 50sp mod in plaats van faggio gedaan...Ik installeer het met SAMI En ik probeer nu Yamaha aerox in plaats van pizzaboy te zetten als ik het gewoon met sami doe komt het in plaats van de faggio maar hoe kan ik het op pizzaboy krijgen? heey, waar heb je die aerox gevonden dan want ik zoek er al heel lang naar maar kan nergens vinden >>KLIK<< >>KLIK<< Bewerkt: 26 december 2007 door GTA_XP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.