danz Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik heb bij gta san andreas geen radio station geluid en nu vroeg ik me af of iemand ze wil sturen? en waar moeten ze staan?
Mr. Sugo Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik heb bij gta san andreas geen radio station geluid en nu vroeg ik me af of iemand ze wil sturen?en waar moeten ze staan? Ik weet niet of het ook zo is bij San Andreas maar bij Vice City, als je die installeerd kun je de optie kiezen om de radiostations WEL/NIET te installeeren. Als dat bij San Andreas ook het geval is, moet je het denk ik opnieuw installeeren. Dubbeh.
danz Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Heb ik al heel vaak gedaan en het werkt niet ?
Mr. Sugo Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Heb ik al heel vaak gedaan en het werkt niet ? Dan weet ik het niet Mischien dat je de radiostations apart kunt downloaden bij mijn grote vriend ? Dubbeh.
danz Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Kan ik oook niet echt vinden
Mr. Sugo Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Kan ik oook niet echt vinden Dan weet ik het ook niet meer.... Dubbeh.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Heb ik al heel vaak gedaan en het werkt niet ?Als je de radiostations hebt geinstalleerd dan staan de bestanden al op de juiste plaats, als je ze niet hoort zou dat aan je systeem kunnen liggen en niet aan het ontbreken van de bestanden, omdat jij ze al hebt. Probeer een update te vinden van de stuurprogramma's van je geluidskaart. Succes @ hieronder: Vragen naar deze bestanden is in ieder geval niet nodig, deze worden geinstalleerd. Als je geen geluid hebt ligt dat waarschijnlijk niet zozeer aan het spel / bestanden maar aan jou systeem.
danz Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb mijn geluidskaart al hellemaal up 2 date? Bij gta vc doet het geluid van de radio het wel mag iemand ze dan niet sturen? Want hij instaleerd ze niet automatisch? Bewerkt: 22 oktober 2007 door danz Dubbelpost samengevoegd, gebruik de 'Bewerk' knop om je bericht aan te passen.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 De audio map is in totaal ruim 3GB, niemand op dit forum, misschien met uitzondering van de admins, heeft zoveel ruimte. Sowieso onbegonnen werk dus, ook omdat niet makkelijk te achterhalen is welke bestanden specifiek voor de radiostations zijn. Maar zoals ik al zei moet jij die bestanden al hebben, vragen ernaar is niet nodig!!
danz Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Oke maar wat moet ik nu doen?
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Bij 'Hardware Problemen' heb je een vergelijkbaar topic. Dat is ook de plek voor een topic als deze, je kan dáár verder gaan. Twee topics over één probleem is niet nodig!
Recommended Posts