Jump to content

hard rennen, zwemmen

Recommended Posts

Geplaatst:

kan je ook sneller fietsen door zoiets als shift in te drukken (voor rennen en snel zwemmen)?

Zo ja welke toets?

Verder nog een vraagje over conditie. Ik ben nu bezig met spierenmassa wat te verminderen door me uit te hongeren en niet te trainen. Werkt redelijk goed maar kan het zijn dat ik daardoor bijna geen conditie meer heb.CJ kan nog maar korte gedeeltes sprinten tov eerst.

Iemand enig idee?

BVD

Nihilos

Geplaatst:

Ja, door te sprinten op je fiets.

Druk je 'vooruit' toets achter elkaar in.

Dat is waarschijnlijk W of pijltje omhoog. ;)

Geplaatst:
Verder nog een vraagje over conditie. Ik ben nu bezig met spierenmassa wat te verminderen door me uit te hongeren en niet te trainen. Werkt redelijk goed maar kan het zijn dat ik daardoor bijna geen conditie meer heb.CJ kan nog maar korte gedeeltes sprinten tov eerst.

Iemand enig idee?

Dan zal ik nog een antwoord geven op zijn andere vraag. :Y

Zorg er in ieder geval voor dat je niet fat bent, maar ik denk ook niet dat dit het geval is. Om goed te kunnen sprinten, zul je (volgens mij) zo dun mogelijk moeten zijn. Heb je dus spieren en dergelijke, dan zul je dit merken tijdens het rennen. Nu ben je al bezig met het verminderen, maar zorg er ook voor dat je conditie opbouwt. Dit doe je simpelweg door te rennen, zwemmen of te fietsen. Zo stijgt je max. health waardoor je langer kan sprinten, op het land of in het water. Succes!

Geplaatst:

Je conditie (hoe lang je kan sprinten op een fiets, te voet, of zwemmend), hangt af van je stamina (letterlijk vertaald betekent dit ook conditie of uithoudingsvermogen). Dit train je door natuurlijk veel te sprinten. Dit is dus onafhankelijk van je max health. Wel van je muscle en fat. Heb je te veel muscle of fat, dan gaat je stamina achteruit, of stijgt het niet verder.

Geplaatst:
kan je ook sneller fietsen door zoiets als shift in te drukken (voor rennen en snel zwemmen)?

Zo ja welke toets?

Iemand enig idee?

BVD

Nihilos

Ik zal niet op de fiets gaan je kan beter een motor paken die zijn ook klein en kunnen al harder.

Geplaatst:
Ik zal niet op de fiets gaan je kan beter een motor paken die zijn ook klein en kunnen al harder.

Dit topic gaat over het behouden van CJ's conditie. Conditie kun je opbouwen door veel te rennen, zwemmen of te fietsen. Met de motor beweeg je je inderdaad sneller voort, maar daar gaat dit topic dus niet over. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...