Jump to content

Check de Sex Shop eens!

Recommended Posts

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bierkameel

4

• W3sl3y

3

• Mazzeltje

2

• lazlow

2

Geplaatst:
bij mij zitten de mensen daar allemaal gehurkt op de grond zelf al heb ik niet geshoten

Mischien :

1) Staan ze klaar voor de ''speeltjes'' die er te vinden zijn.

2) Heb je de glitch te pakken.

Geplaatst:

Jaah,eigenlijk wel maaja 't maakt niet uit er is ook een XXXShop in LS net naast de Burger Shot dus als je naar het bos gaat en er staat net 50 meter een brug naas t dan staat daar de XXXShop ! :D :lol:

Je vindt het vast wel want er staat een heel groot bord met de woorden XXX-Shop.

Dus dat is niet moeilijk te vinden ik zal proberen een kaart te maken met aanwijzingen.

GTASA,Game on. :lol: :D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een paar screens van de sexshop. Het kan zijn dat je die screens al vaker heb gezien, want ze staan ook in het topic home made screens.

Image1211-1636CVBS.jpg

Image1211-1637CVBS.jpg

Image1211-1637CVBS1.jpg

Image1211-1639CVBS.jpg

Image1211-1639CVBS1.jpg

Bewerkt: door petersmurfje
Geplaatst:

LoL, maar ik heb nog nooit zo'n sex shop ingekund zonder in een missie te spelen, terwijl ik toch die missie Key to her heart heb gedaan. :puh:

Grtz B) Insane B)

Geplaatst:
LoL, maar ik heb nog nooit zo'n sex shop ingekund zonder in een missie te spelen, terwijl ik toch die missie Key to her heart heb gedaan. :puh:

Grtz B) Insane B)

ik heb die nog geneens gedaan ik kan er wel in B) :puh:

Geplaatst:

dit lijkt me de beste plek om dit te schrijven:

ik heb van een site over gta gezien dat er ook 2 v#borators zijn en 2 soorten d#ldo's. die kun je gebruiken als wapens, kan iemand dit verklaren of is die lulkoek.

nog iets wat hietr eiglijk niet bijhoord. klopt het dat er een skatebord in het spel zit?

Geplaatst:

Er is een dlido te vinden in elke politiebureau ( wel zonder wapen naar binnen )

en er zit geen skateboard in het spel ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...