GTAgangsta Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb sinds kort NFSU 2 , voor pc maar hij loopt steeds vast als ik bijv. een race wil starten. hij is LEGAAL kan iemand mij helpen ? p.s. mijn pc voldoet ruim aan de eisen dat het spel EDIT: Ik heb opnieuw geinstalleerd en op google kan ik niks vinden.... Bewerkt: 22 oktober 2007 door GTAgangsta Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Kan de computer het spel wel aan. Dit zou 1van de redenen kunnen zijn. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Kan de computer het spel wel aan.Dit zou 1van de redenen kunnen zijn. Als he zijn post had doorgelezen, had ie al gezegdt dat hij aan de eisen voldoet Verder kun je eens NFSU2 opnieuw te instaleren, want het kan zijn dat er iets verkeerd is geinstaleerd. Een andere optie is onze grote vriend Google te raadplegen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.