Jump to content

liberty city

Recommended Posts

Geplaatst:

voor de mensen die de cheat disc hebben

wat kan je doen ik liberty city bent met die code

rijden er auto's rond lopen er mensen valt er wat te beleven???

ik ben benieuwd

Geplaatst: (bewerkt)
nee hoor

De topicstarter vraagt het aan mensen met een cheatdisc en die kunnen er buiten Saint Mark's wel komen.Wat je daarbij nodig hebt is de Jetack Unlimited Height cheat. Ik heb alleen nog geen werkende gevonden voor de ARMAX.

Ik ben wel met behulp van de Low Gravity Cheat in LC geweest, maar met 1x gas blijf je maar omhoog gaan met je Jetpack.

Er lopen verder geen mensen en zijn geen auto's (misschien een verdwaalde). Het overgrote deel (feitelijk alles buiten de bistro en waar de taxi rijdt) is niet solid, dus daar kun je niet staan.

Bewerkt: door BrokenTable
Geplaatst:
ja dat bedoel ik ook

alleen dat deel van de missie

Je vind het toch niet erg dat ik dat niet uit je posts heb kunnen opmaken he?

hij komt alleen met een missie daarna kun je er niet meer heen
nee hoor
Geplaatst:
ja okee maar zo bedoel ik het wel

Maar ja, als jij de enige bent die het begrijpt heeft het weinig zin om te posten :-)

Geplaatst:
als je in liberty city bent kan je dan auto spawnen?

Nee. Ik heb de Hydra geprobeerd maar die werkt niet. Dat komt omdat je voor het spel in een gebouw bent.

Je kunt wel de Jetpack spawnen.

Geplaatst:
nee hoor

De topicstarter vraagt het aan mensen met een cheatdisc en die kunnen er buiten Saint Mark's wel komen.Wat je daarbij nodig hebt is de Jetack Unlimited Height cheat. Ik heb alleen nog geen werkende gevonden voor de ARMAX.

Ik ben wel met behulp van de Low Gravity Cheat in LC geweest, maar met 1x gas blijf je maar omhoog gaan met je Jetpack.

Er lopen verder geen mensen en zijn geen auto's (misschien een verdwaalde). Het overgrote deel (feitelijk alles buiten de bistro en waar de taxi rijdt) is niet solid, dus daar kun je niet staan.

Als je met de low gravity cheat naar LC gaat dat kan je toch niet landen , want bij mij ga je steeds omhoog en omhoog als je 1 keer X drukt <_<

Geplaatst:

Zoals Brokentable zei het is niet solid dus je kunt er niet o pstaan.

De makers hebben het dat gemaakt omdat ze dat nodig hadden voor een filmpje en de missie.

Postaldude

Geplaatst: (bewerkt)

@ BrokenTable Welke Gravity cheats heb je gebruikt de Standaard AR Low Gravity

cheat , of een code waar je het mee kan aan en uit zetten ?

Bewerkt: door JBm*

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...