W3sl3y Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 (bewerkt) maar waarom hebt r* heel LC gemaakt terwijl je maar 1 100ste van heel lc kan zien Bewerkt: 4 januari 2005 door Wesley Reageren
BrokenTable Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 (bewerkt) maar waarom hebt r* heel LC gemaakt terwijl je maar 1 100ste van heel lc kan zien Ze hebben dus niet heel LC gemaakt. Daarnaast: LC hadden ze al, was gewoon kopieren. Wat er te vinden is zijn de gebouewen die odig zijn voor het uitzicht in de tuin en de cutscene (maar die had Postaldue al gemeld) @ BrokenTable Welke Gravity cheats heb je gebruikt de Standaard AR Low Gravitycheat , of een code waar je het mee kan aan en uit zetten ? De standaard AR code, bij die andere schijnt je spel vast te lopen. Zou misschien wel een oplossing zijn, ale moet je de hele tijd blijven wisselen anders val je door LC heen. Aan de andere kant: misschien kun je zonder Low Gravity Cheat wel rond vliegen in LC alleen niet van de grond komen. Ik ga het zo proberen (als ik die joker cheat gevonden heb) EDIT: met de Joker-code is het idd. een stuk beter te doen. Spel loopt, bij mij, niet vast met de onderstaande code. Ik zal een filmpje van Liberty maken en die uploaden naar gtagames. Een link naar de download volgt. Low Gravity (Select+up=Active Select+down=Inacitve Very Low Gravity (Select+Right=Active Select+Left=Inactive) ARMAX Pal Code U38Y-D7AM-ME2PU WX0X-2UF9-CBEW6 2EKD-HJZ6-X4YU2 CT0J-9RVB-XVW8F QF76-BD6K-R8NUB X5TJ-NJ9H-T07E2 GB25-0747-PH78D 6448-FPWA-60KN7 QF76-BD6K-R8NUB EDIT: het filmpje is hier te vinden Bewerkt: 7 januari 2005 door BrokenTable Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.