Jump to content

Mijn San Andreas valt steeds uit?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kan het komen dat mijn SA steeds uitvalt? Komt dat omdat ik een paar auto's heb gemod? Want ik heb gewoon een betaalde versie en voordat ik die auto's modden, toen viel hij nooit uit, maar als ik dan een mod weg haal met Gta mod installer, dan doet het nog steeds? En als ik GTA volledig weg haal en opnieuw instaleer doet ie het alsnog. En mijn CD is ook niet beschadigd. Heeft iemand dit probleem ook en weet die wat je hier aan kunt doen? Laat het me dan weten aub! Alvast bedankt.

Timothy.

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe kan het komen dat mijn SA steeds uitvalt? Komt dat omdat ik een paar auto's heb gemod? Want ik heb gewoon een betaalde versie en voordat ik die auto's modden, toen viel hij nooit uit, maar als ik dan een mod weg haal met Gta mod installer, dan doet het nog steeds? En als ik GTA volledig weg haal en opnieuw instaleer doet ie het alsnog. En mijn CD is ook niet beschadigd. Heeft iemand dit probleem ook en weet die wat je hier aan kunt doen? Laat het me dan weten aub! Alvast bedankt.

Timothy.

Aangezien je zegt dat je mods geinstaleerd hebt kan het zijn dat je de verkeerde versie hebt :Y

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet San Andreas wel lukken :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Nou, ik had versie 2.0 of naja die heb ik, maar toen heb ik hem al gedowngrade naar 1.0 en als nog loopt hij steeds vast? Dus vandaar dat ik het niet helemaal snap.

Geplaatst:

Ik heb dus net alles eraf gegooit van SA, en ik reboot mijn pc, installeer GTA SA opnieuw, en ik met goeie moet ga lekker weer verder en halve wegen het laadbalkje stopt ie er mee, ik downgrade hem naar 1.0 en toen deed ie het wel, ik dus spelen 5 minuten later blijft ie hangen, en zo kan ik steeds weer opnieuw beginnen en steeds ong. 5 minuten spelen. Ik snap het echt niet, ik denk dus toch dat het echt mijn CD is terwijl ik geeneen krasje vind?

Geplaatst:

Heb je wel een orginele GTA San Andreas dan, en als je een illigale hebt mogen we je niet helpen. Maar het spel zou het toch moeten doen op een van de twee versies. Of misschien kan je video kaart het spel niet aan ofzo. :?

Geplaatst:

plaats je pc specificaties eens.. of probeer de DVD bij iemand anders? als dat nog nie wil , koop dan een andere :cya:

Geplaatst:

Nou kopen zou ik niet zeggen, als je hem pas hebt gekocht zou ik gewoon naar de winkel gaan en een nieuwe vragen. En Martijn heeft gelijk.je zou eens kunnen gaan kijken op een andere computer of hij het daar wel doet. :tu:

Geplaatst:

Ja ik heb het spel deze week gekocht, maar ben nu op vakantie dus kan het niet omruilen en mijn video kaart zou het ook zeker wel aan moeten kunnen dus ik ga het eens op een andere pc proberen en anders moet ik toch echt een nieuwe kopen. Tnx voor jullie hulp.

Geplaatst:

Ik had hetzelfde probleem met Windows Vista. Nadat ik de drivers voor de grafische kaart had ge-update en het spel met Administrator-rechten had gestart waren alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen. Dus plaats even wat meer specs van je PC (inclusief besturingssyteem). ^_^

Geplaatst:
Ik had hetzelfde probleem met Windows Vista. Nadat ik de drivers voor de grafische kaart had ge-update en het spel met Administrator-rechten had gestart waren alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen. Dus plaats even wat meer specs van je PC (inclusief besturingssyteem). ^_^

Oke, nou ik ben benieuwd. Hier wat specs;

- Windows Vista Home Premium.

- Intel Core 2 DUO CPU T7100 @ 1.80 GHz 1,80 GHz

- Geheugen: 2046 MB

- 32 bits besturins systeem (1280 x 800)

Videokaart:

Chiptype: ATI Radeon Graphics Processor (0x718A)

DAC-Type: Internal Dac (400 MHz)

Adaptertekenreeks: ATI Mobility Radeon X2300

BIOS Gegevens: BK-ATI VER009.012.001.029.024619

Totaal beschikbaar grafisch geheugen: 831 MB

Toegewezen videogeheugen: 64 MB

Systeemvideogeheugen: 0 MB

Gedeeld systeemgeheugen: 767 MB

Ik hoop dat je hier iets mee kunt, ander even laten weten. Ik hoor het wel.

Geplaatst:

Om te beginnen moet je even op de site van de fabrikant van jou grafische kaart de laatste update binnenhalen, je kan ook Vista zelf laten zoeken maar dan vind je niet altijd de nieuwste drivers. Zoals ik al vermoedde draai jij het spel op Vista. Je moet GTA:SA starten met Administrator rechten, dit doe je als volgt:

• rechtermuisknop op je SA-snelkoppeling > eigenschappen
  • 3de tabblad: Compatibiliteit > Bevoegdheidsniveau
  • die moet je aanvinken, naast dat vakje staat: Dit programma als Administrator uitvoeren

Als je aanverwante programma's zoals SAMA of een CarSpawner gebruikt moet je die op dezelde manier instellen, anders werken ze niet samen met SA. Succes ^_^

Geplaatst:
Om te beginnen moet je even op de site van de fabrikant van jou grafische kaart de laatste update binnenhalen, je kan ook Vista zelf laten zoeken maar dan vind je niet altijd de nieuwste drivers. Zoals ik al vermoedde draai jij het spel op Vista. Je moet GTA:SA starten met Administrator rechten, dit doe je als volgt:

• rechtermuisknop op je SA-snelkoppeling > eigenschappen
  • 3de tabblad: Compatibiliteit > Bevoegdheidsniveau
  • die moet je aanvinken, naast dat vakje staat: Dit programma als Administrator uitvoeren

Als je aanverwante programma's zoals SAMA of een CarSpawner gebruikt moet je die op dezelde manier instellen, anders werken ze niet samen met SA. Succes ^_^

Oke, heel erg bedankt! Ik ga het even proberen, maar ik heb dus voor de grap SA opnieuw gekocht omdat ik dacht, dan doet ie het vast wel maar nee hij blijft nu hangen in het midden van t laadbalkje dus ik ga even checken wat je gezegt hebt even kijken of me dat lukt en dan laat ik t nog wel weten! Maar iniedergeval al bedankt voor je hulp man.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...