Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb net de n00b Mode geinstaleerd maaar ik weet niet of ik het ged gedaan heb want er is niks veranderd aan het spel enm ook als ik op tab klik gebeurt er niks. Is er iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt :tu:

Geplaatst:
Hallo, ik heb net de n00b Mode geinstaleerd maaar ik weet niet of ik het ged gedaan heb want er is niks veranderd aan het spel enm ook als ik op tab klik gebeurt er niks. Is er iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt :tu:

Download sowieso de N00bmode V2 uit de download database, want dan weet je zeker dat je de juiste versie hebt. Het is verder dan simpelweg een kwestie van netjes de stappen en instructies volgen. Kies een versie (Normal Version, Opened up Version of de Stripped Version) en laat de installer zijn werk doen. Vervolgens start je het spel en begin je een nieuw spel (oude savegames doen het niet meer). Druk dan in-game op [TAB] om het scherm van functies tevoorschijn te halen.

Als je alles via deze manier doet, moet de installatie succesvol zijn verlopen en moet de n00bmode het ook doen. Veel succes! :Y

Vergeet overigens niet een back-up te maken van de volgende bestanden:

• MAIN.scm - "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script".
  • SCRIPT.img - "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script".
  • American.gxt - "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Text".

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...