boxXx Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2007 - A GTAinside.com & GTA-Worldmods.de Partnerproject -At first there were VC2SA and LC2SA. These two modifications are now united.GTA United is released. Enjoy and have fun. Much comments are wanted. and thats the trailer: http://www.youtube.com/watch?v=qeUsokUq8XU Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Hier is al een topic over (klik!). Maar het is een leuke mod Voor de mensen die geen engels kunnen is het misschien ook handig om nederlandse tekst te plaatsen Greetz >>> Door DaBeast: Samengevoegd dus .<<< Bewerkt: 3 november 2007 door DaBeast Reageren
gta-pilot Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) morgen komt er een BETA met VC en III bij elkaar ow kut dat is deze xD Bewerkt: 3 november 2007 door gta-pilot Reageren
joopykoopy Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 mischien een leuk idee om de pay 'n spray om te toveren naar een tuningshop Reageren
jobator Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 mischien een leuk idee om de pay 'n spray om te toveren naar een tuningshop inderdaad:D maar dan ff iets belangrijks: er is bij diegta united gewoon een makkelijke .exe om de mod te instaleren,en je moet dan nog een DAT bestand in je san andreas zetten,maar ze zeggen heel onduidelijk: Please add after install the saex.dat into your SA Folder!!! en waar moet dat?ik heb al iets geprobeerd,werkte niet Reageren
ikt Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Plaats het bestand ''saex.dat'' gewoon in de map waar je gta_sa.exe ook in zit, de hoofdmap van GTA SA. Die is normaal te vinden in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 ik heb een fout als hij laad sluit hij in eens af wat is het probleem wie helpt mij er ff mee? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Jammer dat San Andreas er niet bij zit , ik heb hem een keer geinstaleerd. Maar zodra je in Downtown komt crasht je spel. Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Jammer dat San Andreas er niet bij zit , ik heb hem een keer geinstaleerd. Maar zodra je in Downtown komt crasht je spel. Het is nog een Beta waar aan gewerkt word dus bugs of crashes komen vaak voor. Gewoon wachten tot de Final verion of een nieuwe Beta. In een latere versie komt er trouwens ook San Andreas bij, dacht ik. Greetz Reageren
swabbertje Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 heeey jongens egt goede mod veel succes met het vervolg op dat het goed gewaardeerd word ik kijk er al naar uit naar het hele spel groeten Reageren
js007 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 waneer zal hijhelemaal af zijn Reageren
Venzio Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 waneer zal hijhelemaal af zijn In dit topic is voor het laatst 4 maanden gepost mischien moet je de 2 site's even opzoeken en het nieuws volgen? Reageren
gta3en Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 somebody from the GTA:United team in love Reageren
natsen Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 komt er eigenlijk een storyline voor gta united? Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik wil graag Gta United instaleren maar het lukt me maar niet om de goede download ervan te vinden Kan iemand mij helpen???? Thnx alvast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.