gta-pilot Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik wil graag Gta United instaleren maar het lukt me maar niet om de goede download ervan te vinden Kan iemand mij helpen???? Thnx alvast Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik wil graag Gta United instaleren maar het lukt me maar niet om de goede download ervan te vinden Kan iemand mij helpen???? Thnx alvast Ik heb duizend keer google geprobeerd maar dan krijg ik van die gta united links waarbij je moet betalen Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Toch kom je met wat slimmer zoeken makkelijk bij een goede link uit... Klik! Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Toch kom je met wat slimmer zoeken makkelijk bij een goede link uit... Klik! Thnx Bewerkt: 9 augustus 2008 door Tommy The Best Reageren
vw53steven Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Toch kom je met wat slimmer zoeken makkelijk bij een goede link uit... Klik! ik heb het gedownload maar wat moet je dan er mee doen? want na het instaleren sluit het meteen en dat was het dan Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Nou weet ik niet hoe die installatie werkt, maar misschien is het een idee om de map van de GTA waar de mod overheen geïnstalleert is te openen en op de snelkoppeling te klikken? Reageren
vw53steven Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Nou weet ik niet hoe die installatie werkt, maar misschien is het een idee om de map van de GTA waar de mod overheen geïnstalleert is te openen en op de snelkoppeling te klikken? ik zoek eigenlijk iemand die dit ook heeft gedaan want die weet er meer van want dit is voor mij een beetje onduidelijk Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Nou weet ik niet hoe die installatie werkt, maar misschien is het een idee om de map van de GTA waar de mod overheen geïnstalleert is te openen en op de snelkoppeling te klikken? ik zoek eigenlijk iemand die dit ook heeft gedaan want die weet er meer van want dit is voor mij een beetje onduidelijk Ik zal het zo allemaal even downloaden en uitproberen, ik zal het later deze avond posten. Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Nou weet ik niet hoe die installatie werkt, maar misschien is het een idee om de map van de GTA waar de mod overheen geïnstalleert is te openen en op de snelkoppeling te klikken? ik zoek eigenlijk iemand die dit ook heeft gedaan want die weet er meer van want dit is voor mij een beetje onduidelijk Ik zal het zo allemaal even downloaden en uitproberen, ik zal het later deze avond posten. Ik heb het ook gehad, vet vaag allemaal. Ik kan ook geen in gta united opgeslagen spellen opnieuw laden. Reageren
vw53steven Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Nou weet ik niet hoe die installatie werkt, maar misschien is het een idee om de map van de GTA waar de mod overheen geïnstalleert is te openen en op de snelkoppeling te klikken? ik zoek eigenlijk iemand die dit ook heeft gedaan want die weet er meer van want dit is voor mij een beetje onduidelijk Ik zal het zo allemaal even downloaden en uitproberen, ik zal het later deze avond posten. Ik heb het ook gehad, vet vaag allemaal. Ik kan ook geen in gta united opgeslagen spellen opnieuw laden. maar ik weet niet hoe je dus verder moet het enige dat ik doe is het downloaden en dan op het icoontje klikken van die griet met haar tong tegen haar lippen vervolgens klik ik op instaleren en dat doet hij dan ook, maar als hij klaar is met instaleren dan sluit hij het programma af, en dat was het dan ik weet dan niet hoe ik verder moet, en ik heb verder ook niets gemerkt in gta SA. Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik kom er achter dat het een hotfix is... Dat wil zeggen dat het een patch voor de eigenlijke 1.1 is. Hier kan je de 'echte' 1.1 downloaden. Reageren
vw53steven Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik kom er achter dat het een hotfix is... Dat wil zeggen dat het een patch voor de eigenlijke 1.1 is. Hier kan je de 'echte' 1.1 downloaden. moet ik de bestanden die ik gedownload heb dan in ''gta sanandreas user files'' zetten? ofzo Reageren
wesley123 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik kom er achter dat het een hotfix is... Dat wil zeggen dat het een patch voor de eigenlijke 1.1 is. Hier kan je de 'echte' 1.1 downloaden. Dat maakt geen verschil, ik heb eerst 1.1 gedownload en dan geinstalleert, dan doet hij het gewoon alleen kan ik geen in gta:united opgeslagen spellen laden. als ik dan die hotfix installeer crasht het spel bij het laden. Reageren
nathanzone Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Jo guys, heb net gta united gedownload en geprobeerd te installeren, maar telkens als ik hem wil starten, crasht hij en zegt het dat gta united enkel bij V1 van gta werkt, maar ik heb de V1 al, ik heb het toch nog eens geprobeerd met een downgrader, maar dit had geen effect, help alstublief? Greetz Nathanzone Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.