Jump to content

[SA][WIP] - Grand Theft Auto: United

Recommended Posts

Geplaatst:
Jo guys,

heb net gta united gedownload en geprobeerd te installeren, maar telkens als ik hem wil starten, crasht hij en zegt het dat gta united enkel bij V1 van gta werkt, maar ik heb de V1 al, ik heb het toch nog eens geprobeerd met een downgrader, maar dit had geen effect, help alstublief?

Greetz Nathanzone

Kijk in je GTA folder, en zoek de map: Readme, daar zit een kladblok bestandje in. Open die en bijna helemaal boven aan staat dan bijvoorbeeld v1.0

• 3 weken later...
  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Galiorix

8

• boxXx

5

• gta-pilot

4

• vw53steven

4

Geplaatst:
Jo guys,

heb net gta united gedownload en geprobeerd te installeren, maar telkens als ik hem wil starten, crasht hij en zegt het dat gta united enkel bij V1 van gta werkt, maar ik heb de V1 al, ik heb het toch nog eens geprobeerd met een downgrader, maar dit had geen effect, help alstublief?

Greetz Nathanzone

Kijk in je GTA folder, en zoek de map: Readme, daar zit een kladblok bestandje in. Open die en bijna helemaal boven aan staat dan bijvoorbeeld v1.0

En dan...

Ik heb dezelfde melding :-s Wat moet ik doen?

Sorry voor de bump trouwens :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:

BUMP

Ik heb de mod geïnstalleerd volgend de readme, maar halverwege het laden crasht SA :N Wat moet ik doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je wel de final hotfix van Beta 1.1 gedownload en daarna Hotfix 1.1B

Ja, maar niet geïnstalleerd. Bedoel je dat ie het zonder die hotfix helemaal niet werkt?

EDIT: net de Hotfix geïnstalleerd, nu doet ie het helemaal niet meer :duh:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Moet ik nieuw spel beginnen bij deze mod? Zoja kan iemand zorgen dat ik alleen de VC en LC kaart erbij heb? En dat daar ook Paintshops enzo zitten. Gewoon deze mod zonder nieuw Game te hoeven starten. OF heeft iemand een 100% Savegame voor deze mod?

Geplaatst:

Ja wel een new game. Main.scm word vervangen en nog een ander die ervoor zorgt dat je een new game moet starten. Of er een 100% is weet ik niet.

Maar ik krijg een Direct X error:

Terwijl ik gewoon 10.1 heb. En mijn 2de sa, tevens ook een bespeelbare back-up, die doet het wel gewoon dus het kan echt niet aan de DX liggen.

Wat moet ik hiermee doen? Ik heb al de hotfix geprobeerd en handmatige installatie.

Geplaatst:
Ja wel een new game. Main.scm word vervangen en nog een ander die ervoor zorgt dat je een new game moet starten. Of er een 100% is weet ik niet.

Maar ik krijg een Direct X error:

Terwijl ik gewoon 10.1 heb. En mijn 2de sa, tevens ook een bespeelbare back-up, die doet het wel gewoon dus het kan echt niet aan de DX liggen.

Wat moet ik hiermee doen? Ik heb al de hotfix geprobeerd en handmatige installatie.

Kun je de Maps-Folder naar mij sturen via MSN? Ik wil namelijk wel spelen maar met deze kaarten. En lopen er dan al Peds rond?

Geplaatst:

de peds lopen inderdaad al rond auto's rijden rond ook een paar nieuwe dingen gefixt zoals metro en plekken waar je door de grond zakt

Geplaatst:

de peds lopen inderdaad al rond auto's rijden rond ook een paar nieuwe dingen gefixt zoals metro en plekken waar je door de grond zakt

Maar ik bedoel dat als ik alleen de Kaart toevoeg dat er dan Peds loopen

Geplaatst:
Je moet óf alles helemaal instaleren óf gewoon niet, er is geen andere mogelijkheid.

oh. Ok. Maar kan iemand wel de Maps uploaden? Want dat is alles wat ik wil namelijk. Ik wil wel helemaal installeren maar dan zoek ik weer een 100% Savegame.

Geplaatst: (bewerkt)

@Zamgod, maps heb je via MSN, SaveGame moet je maar even wat meer naar zeuren :schater:

En waarom kan ik het nou niet spelen met dat DX gedoe? Werkt het alleen met DX9 ofzo?

Ik heb dus DX10, maar het spel zegt dus dat ik minimaal DX 9 nodig heb, dat ik dus WEL heb.. :duh:

EDIT:

Heb ontdekt dat als ik SA:MP installeer, dat het spel dan wel opstart, dat ik dingen in het menu kan kiezen en alles naar behoren werkt. Totdat ik een nieuw spel ga laden, dan valt het spel op 3/4 van het laden uit en krijg ik een error van SA Limit Adjuster. Ik zal daarvan even een screen maken.

PS: als SA:MP dan weer deinstalleer, krijg ik weer het DX gezeik...

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:
@Zamgod, maps heb je via MSN, SaveGame moet je maar even wat meer naar zeuren :schater:

En waarom kan ik het nou niet spelen met dat DX gedoe? Werkt het alleen met DX9 ofzo?

Ik heb dus DX10, maar het spel zegt dus dat ik minimaal DX 9 nodig heb, dat ik dus WEL heb.. :duh:

EDIT:

Heb ontdekt dat als ik SA:MP installeer, dat het spel dan wel opstart, dat ik dingen in het menu kan kiezen en alles naar behoren werkt. Totdat ik een nieuw spel ga laden, dan valt het spel op 3/4 van het laden uit en krijg ik een error van SA Limit Adjuster. Ik zal daarvan even een screen maken.

PS: als SA:MP dan weer deinstalleer, krijg ik weer het DX gezeik...

Je hebt een dll bestand nodig die door ene bill gates niet in je windows zit.

link: http://boris-vorontsov.narod.ru/d3dx9_26.zip

Plaats deze gewoon in je windows map of in je sa folder en dan zou hij het moeten doen

Geplaatst:

nope, werkt niet...

Ben tot een andere ontdekking gekomen:

Soms zecht hij dat mn DX niet goed is, de andere keer gebeurt er niks en daarna start het spel op, totdat het laadprobleem er is...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...