wesley123 Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 nope, werkt niet... Ben tot een andere ontdekking gekomen: Soms zecht hij dat mn DX niet goed is, de andere keer gebeurt er niks en daarna start het spel op, totdat het laadprobleem er is... BUMP Als hij dat aangeeft ontbreekt dat bestand, die moet je gewoon in je gta united map zetten. Je kunt ook gewoon ff directx updaten. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Wat ik graag wil: - Totale stad Vice City en Liberty City naast elkaar - Paden voor mensen en auto's > ik houd meer van ghosttown, maar als dit er al in zit vindt ik het best - ZONE Support voor mensen en Districten - Munitie > gemodde wapens - Kleren > gemodde kleren - Eten > hoeft niet persee markers voor te zijn enzo[/s] - Pay'n'Spray > hoeft ook niet te werken - Producten > zelfde als eten - Interieur - Vele verbeteringen naar LC2SA en VC2SA - Stabiele versie (weinig crashen) - Alles moet solid zijn - Stoplichten moeten werken - Makkelijk te installeren Edit: Graag een handmatige en een automatische installatie. De keuzemogelijkheid. Bewerkt: 10 september 2009 door Alexxxxxxxxxx Reageren
.Senne Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Bij mijn weten is deze mod klaar, en wordt er niet meer aan gewerkt. Edit: blijkbaar wordt er toch aan een v1.2 gewerkt. Hier kan je alles volgen: http://www.moddb.com/mods/gta-united Bewerkt: 2 september 2009 door senneken Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) Ja, maar oei: Note that MTA will not work with GTA United 1.2, since MTA also sets limits internaly and those are not compatible with the ones the modification uses. Dat is dus wat ik wel wil, gta-united spelen met MTA. Bewerkt: 8 september 2009 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Beagle Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 En zoals je zelf quote is dit niet mogelijk Reageren
Basssss Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Ja, maar oei: Note that MTA will not work with GTA United 1.2, since MTA also sets limits internaly and those are not compatible with the ones the modification uses.Dat is dus wat ik wel wil, gta-united spelen met MTA. GTA United is wel mogelijk met SA-MP. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Ja, maar in SA-MP kan je geen modellen importeren, en ik heb alles al gemaakt voor MTA enzo.. Me eigen gamemode gebaseerd op een ander spel enzo.. Dat wil ik graag houden. Offtopic: wie heeft er cops & robbers van SA-MP 0.2? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 ik vind dit een top mod alleen wat me dwarszit is dat je niet kunt opslaan Reageren
Beagle Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 (bewerkt) Als je deze mod installeert kan je overal opslaan wanneer je wilt. Bewerkt: 13 oktober 2009 door Beagle Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Als je deze mod installeert kan je overal opslaan wanneer je wilt. ik heb het met de functie van bc7 mod geprobeerd maar doet het nog niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.