Time-Bandit Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Bonjour. Ik heb Mafia op me nieuwe pc geinstalleerd (Intel Duo core 2x2.20 ghz, 2 gb RAM, 500 GB HD enzo) alleen doet hij de introfilmpjes (als je het spel opstart dus) niet. Ook het eerste filmpje van de Storyline wordt overgeslagen (dat filmpje waarbij je door de stad gaat en dan uitkomt bij het eetcafe). Daarna pakt ie gewoon alle filmpjes. Weet iemand wat dit is? Alvast bedankt oi(K)oi(K) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Weet iemand wat dit is? Wat precies het probleem is, dat weet ik helaas niet. Misschien is er iets mis gegaan bij de installatie, maar het probleem kan net zo goed ergens anders liggen. Je kunt het beginfilmpje echter wel terugkijken door in het main menu (hoofdmenu) op "intro" te klikken. Zo krijg je ook het eerste prologue filmpje te zien, al is dit wel via een kleine omweg. Ik hoop dat het via deze manier lukt. Indien dit niet het geval is, kun je het filmpje alsnog bekijken. Veel speelplezier verder! Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Kan het misschien aan de Codec liggen? want op me oude pc (AMD Sephrom 1.8 ghz enzo) doet ie et wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.