CelicaVB Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Ik heb San Andreas uitgespeeld. Ik loop net Toreno's ranch in Venturas binnen, en wat ligt daar? Ik kon mijn ogen niet geloven! Speelgoed... Leuk speelgoed Check zelf maar!!!!! Reageren
Master-mind Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 toreno's ranch en waar moet dat liggen? en zoals wat ligt daar? tijd voor een screen Reageren
Bierkameel Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 (bewerkt) Allemaal wapens Minigun, Buzooka enzo het is in LV daar krijg je ook die missie met die MonsterTruck, het is vlakbij een snelweg zo'n groot houten huis en het ligt aan het water je krijgt die wapens alleen als je de verhaallijn hebt uitgespeelt.. B) Bewerkt: 3 januari 2005 door Sultan Reageren
The Outlaw Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 mooi alleen als je het hebt uitgespeeld, dat had je wel eerder kunnen vertellen, :lol: ik zocht me al rot B) Reageren
CelicaVB Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Ik heb San Andreas uitgespeeld. Ik loop net Toreno's ranch in Venturas binnen, en wat ligt daar? Ik kon mijn ogen niet geloven! Speelgoed... Leuk speelgoed Check zelf maar!!!!! Beter lezen Romero! Reageren
JBm* Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Ik zoek al de hele tijd naar een minigun, bedankt man B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.