Jump to content

PSP joystick kwijt...

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo forumleden, ik heb een vraag. De joystick van de PSP is kwijt. (Waarmee je stuurt). Ken je het nog terug krijgen. Bij de winkel? :bonk: Als je naar de winkel gaat en je vraagt mag ik een nieuwe, ken je dan een nieuwe terug krijgen?

Alvast bedankt. ;)

Geplaatst:
Hallo forumleden, ik heb een vraag. De joystick van de PSP is kwijt. (Waarmee je stuurt). Ken je het nog terug krijgen. Bij de winkel? :bonk: Als je naar de winkel gaat en je vraagt mag ik een nieuwe, ken je dan een nieuwe terug krijgen?

Alvast bedankt. ;)

Ik denk niet dat ze bij een winkel een grote zak met analoge-sticks hebben liggen. Er zijn wel accesoirespakketten waar er eentje in zit, die kan je kopen zodat je toch een nieuwe hebt, inclusief wat andere accesoires. ;)
Geplaatst: (bewerkt)

Alvast bedankt. ;)

Ik denk niet dat ze bij een winkel een grote zak met analoge-sticks hebben liggen. Er zijn wel accesoirespakketten waar er eentje in zit, die kan je kopen zodat je toch een nieuwe hebt, inclusief wat andere accesoires. ;)

Oke, en hoe duur kosten die dingen?

Bewerkt: door Rene-GTA
Geplaatst:

Alvast bedankt. ;)

Oke, en hoe duur kosten die dingen?

Je bent meestal tussen de 10 en 15 euro kwijt voor die pakketten, het kan ook minder zijn als er minder andere dingen bijzitten of het van een ander merk is.
Geplaatst:

Ga naar de dynabyte ofzo iig een winkel waar je de psp kan proberen op een standaard. Zit een tijdje te spelen en dan als er even geen medewerkers in de buurt zijn haal dan heel snel de analoge stick ervanaf en houd hem in je hand en loop naar buiten. Helaas is dit bij de meeste winkels al eens gedaan dan staat er al een psp zonder analoge stick maar anders is het handig om er een gratis te krijgen.

Geplaatst:

Voor als je ebay vertrouwd kan je ze ook heel goedkoop op ebay bestellen.

de gebruiker die het aanbied heeft iig een goede feedback dus het is 99 % zeker te vertrouwen.

hier heb je voor 4 euro 3 analoge sticks (verschillende kleuren) Op de foto zien ze er iets groter uit als standaard sticks maar dit kan ik ook mis hebben. Je kan ook verder zoeken op ebay, staan meerdere advertenties op met analoge sticks.

Geplaatst:

de gebruiker die het aanbied heeft iig een goede feedback dus het is 99 % zeker te vertrouwen.

hier heb je voor 4 euro 3 analoge sticks (verschillende kleuren) Op de foto zien ze er iets groter uit als standaard sticks maar dit kan ik ook mis hebben. Je kan ook verder zoeken op ebay, staan meerdere advertenties op met analoge sticks.

Let wel op, die zijn iets hoger inderdaad en dus vergelijkbaar met een ps2 analoge stick.

@Advancegta, OMG je gaat toch niet iemand tips geven om te stelen! :duh:

Geplaatst:

dat zijn die grote joysticks ja. Die zijn beter ook, want die dingen die er normaal opzitten die zijn echt net handig :S deze liggen wat beter aan je duim ;)

Geplaatst:

Je kan die grote analoge sticks nu bij de Lidl halen voor 13 euro. Dan heb je meteen een 16 in een Pack met heel veel handige dingen zoals een psp grip een auto oplader een usb kabel een doekje een screenprotector een usb oplader umd beschermers en nog wat dingen. Ik weet niet of dit paket ook in jouw regio geld of dat ze nog verkrijgbaar zijn want meestal moet je er met zulke dingen snel bij zijn. Het is in ieder geval een heel goed pakket voor een goede prijs met heel veel echt handige dingen. (psp grip en analoge stick, zie daarvoor ook dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry795147

Geplaatst: (bewerkt)
Je kan die grote analoge sticks nu bij de Lidl halen voor 13 euro. Dan heb je meteen een 16 in een Pack met heel veel handige dingen zoals een psp grip een auto oplader een usb kabel een doekje een screenprotector een usb oplader umd beschermers en nog wat dingen. Ik weet niet of dit paket ook in jouw regio geld of dat ze nog verkrijgbaar zijn want meestal moet je er met zulke dingen snel bij zijn. Het is in ieder geval een heel goed pakket voor een goede prijs met heel veel echt handige dingen. (psp grip en analoge stick, zie daarvoor ook dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry795147

Weet je een stad waar die winkel is? En de straat graag. :)

Edit@:Ik krijg er nu een, deze topic is niet meer nodig... :clown:

(Nog iedereen bedankt voor me hulp! :7 )

Bewerkt: door Southpark Cows

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...