Jump to content

Hoe werkt deze cheat?

Recommended Posts

Geplaatst:
Weet iemand waar voor deze cheat is en hoe hij werkt???

Cheat: X, Square, Down, X, Square, Up, R1, R1

Calls the nearest ped to get in your car or get on your bike. Only gives a confirmation message if you're in a vehicle and there's a ped nearby.

Bron: http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/hints.html

Het is de laatste cheat van de lijst.

Als je in een auto of op een motor zit en die code invoegt, komt de dichtsbijzijnde voetganger bij jou achterop of hij stapt in je auto.

Dubbeh.

Geplaatst:

Ik ben nogal slecht in engels maar er staat tog ook iets bij over dat je een bericht krijgt ofzo iets???

Geplaatst:
Ik ben nogal slecht in engels maar er staat tog ook iets bij over dat je een bericht krijgt ofzo iets???

Als je een cheat invoerd komt er boven te staan ''Cheat Activated'', dat bedoelen ze ermee. Dus alleen als je in een auto zit komt deze tekst :)

Geplaatst: (bewerkt)

Oja sorry vergeten te zeggen,

Als je de code goed in hebt gevoerd en op het goede moment krijg je zo'n berichtje van:

"Cheat Activated".

(sorry voor mijn late reactie)

Dubbeh.

EDIT:

Ghostrider was mij al voor :N

Bewerkt: door Dubbeh

oke bedankt voor de info _O_

maar weet iemand de cheat van jou eigen gang neemt de straat over???

maar dan wel voor de PS2? ik kan hem nergens vinden.

en als het kan ook die cheat van krijg een prijs op je hoofd voor de ps2 :D

Bewerkt: door sjors12345

Je doet L1 op een van jouw gang, je drukt op de bovenste pijltje en dan heb je er een, en als je zo telkens doorgaat, tot je niet meer ken, dan lopen ze je achter je aan. :Y (Hou wel L1 ingedrukt) En hier zijn de cheats van GTA San Andreas (PS2) en dan ken je zoeken naar de cheat.

Bewerkt: door Rene-GTA
Geplaatst:

nee dat bedoel ik eigelijk niet.

ik bedoel eigelijk er is een cheat van jou eigen gang neemt de straat over staat op wikigta.

maar die staat er alleen bij de pc versie en hij moet er geloof ik ook zijn voor de ps2.

dit geld het zelfde van die cheat krijg een prijs op je hoofd of bounty. :D

Geplaatst:
Weet iemand waar voor deze cheat is en hoe hij werkt???

Cheat: X, Square, Down, X, Square, Up, R1, R1

Calls the nearest ped to get in your car or get on your bike. Only gives a confirmation message if you're in a vehicle and there's a ped nearby.

Bron: <a href="http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/hints.html" target="_blank">http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/hints.html</a>

Het is de laatste cheat van de lijst.

Als je in een auto of op een motor zit en die code invoegt, komt de dichtsbijzijnde voetganger bij jou achterop of hij stapt in je auto.

Dubbeh.

Is die cheat er dan ook voor de PC, zo ja, wil iemand die dan even geven ??

X-boy :cya:

Geplaatst:
nee dat bedoel ik eigelijk niet.

ik bedoel eigelijk er is een cheat van jou eigen gang neemt de straat over staat op wikigta.

maar die staat er alleen bij de pc versie en hij moet er geloof ik ook zijn voor de ps2.

dit geld het zelfde van die cheat krijg een prijs op je hoofd of bounty. :D

De cheat is ONLY HOMIES ALLOWED en dat is een pc cheat. die cheat is dus niet voor ps2. Er is wel een cheat dat alle gangs heel San Andreas hebben veroverd dat is: L2, UP, R1, R1, UP, R1, R1, R2, LEFT, DOWN

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...