zeg ik niet Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 hoe maak je auto's weet iemand dat :gtasign: :gtasign: :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 Z-Modeler, staat wel in de downloaddatabase van gtagames.nl daarna zou ik ff via google een tutorial zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 Je hoeft ze zelf niet meer te maken, als je wilt kan je alle verschillende mods wel op een site op internet vinden, als je die allemaal langsgaat en je download er maar één auto van dan is aan het eind Vice City alsnog compleet verandert... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Waar kan ik tutorial vinden? via google , wat moet ik dan in typen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Lol! :lol: Z-Modeler Tuturial is denk ik het LOGISCHT!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 JA dat snap ik ook wel heb je een link ofzo waar ik dat kan vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Tutorial Voortaan even zoeken op het forum want er zijn al topics hierover... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 ok bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeg ik niet Geplaatst: 12 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 OKE BEDANKT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~YAK~Genes!s Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 JA dat snap ik ook wel heb je een link ofzo waar ik dat kan vinden? Via google als je dat zoekt krijg je een bomvolle pagina met links! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeg ik niet Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 bedankt voor de hulp B) B) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.