p0wner_Johnson Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 (bewerkt) hey allemaal, post hier je garage ik trap af: voor:tuned uranus achter v.l.n.r.:primo (voor de lol),roze off-road limo (sterren moeten ook kunnen crossen),geel/goude limo (voor mijn ''gewone*'' ritjes) *=ritjes waarbij ik geen politie wagens beuk wat zelden voorkomt EDIT: nieuwe auto: Bewerkt: 23 oktober 2007 door p0wner_Johnson
Fiegel5 Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 welkom op ons forum eh ik begrijp niet wat je wil maar dit fora is geschikt voor moding maar hoofdswaarschijnlijk zal het verplaats worden..
GTA-Sheep Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Screens uit SA, of dit nu gaat om een mooie gemodde race-wagen, de binnenkant van garage of schokkende explosies kun je allemaal kwijt in het centrale topic wat hiervoor al geruime tijd bestaat. Klik op de link hieronder en daar kun je ze dus allemaal kwijt..... ==> KLIK <== Verder nog welkom op ons forum en nog een leuke tijd
Recommended Posts