Daanoes Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 mijn eerste vraag ik heb problemen met gmax op het begin toen ik hem als eerst opstarte moest je een 3d iets aanlklikken ofzo je kon kiezen tussen •direct 3d •open gl • weet ik niet meer ik heb voor direct 3d gekozen maar gmax doet heel raar als ik ergens klik ofzo gaat het alleemaal door de war ja de screentjes dan waar je alles kan maken hoe los ik dit op ik weet ook niet hoe ik de modus kan veranderen plz help me ? Reageren
K.O. Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 OpenGL en DirectX of Direct3D zijn bepaalde manieren om iets vorm te geven, zeg maar een soort van programmeertalen. Het kan zijn dat jouw videokaart Direct3D niet helemaal goed ondersteunt. Het kan ook zijn dat je versie van DirectX niet optimaal is. Download de nieuwste DirectX en probeer het dan nog eens. Als je XP hebt zou ik voor 9.0c gaan en in Vista voor DX10. Ook afhankelijk van je videokaart trouwens. Ook nog een tip is om te kijken of de drivers van je videokaart wel up-to-date zijn. Misschien moet je die even upgraden. Werkt dit allemaal niet, dan kun je natuurlijk ook nog kijken of ie OpenGL wel goed weergeeft. Al geprobeerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.