Reinier93 Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Hallo Weet iemand wat die server is van UPC voor nieuwsgroepen? Ik lees wel op de site van UPC dat het kan maar ik weet de server dus niet. Maar hij schijnt er dus wel te zijn. mvg Reinier Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik heb met google een tijdje op het web zitten zoeken maar ik kan hem hem nu niet vinden. Ik raad je aan om naar de helpdesk van UPC te bellen of een mailtje naar de klantenservice te sturen Greetz Reageren
Reinier93 Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik heb met google een tijdje op het web zitten zoeken maar ik kan hem hem nu niet vinden. Ik raad je aan om naar de helpdesk van UPC te bellen of een mailtje naar de klantenservice te sturen Greetz bedankt voor de moeite:) ik zal wel ff bellen of mail sturen:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.