daniel-azmaster Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 heey kan iemand mij helpen ik hb gta myriads islands gedwnload en hij loopt steeds vast bij t laden van t spel(als je t spel opstart :new game....laden:loopt vast!!!) kan iemand me helpen alvast bedankt! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Welke versie heb je en hoe heb je het geinstalleerd? Reageren
daniel-azmaster Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Welke versie heb je en hoe heb je het geinstalleerd? tsjah ik hb de nieuwste versie gedownload en precies gedownload volgens de instructies...... Reageren
-eend- Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Hij bedoeld welke SA versie: V1: Je ziet niks V1.01: Je ziet dit rechts onder op je beeld. V2: Je ziet dit rechts onder op je beeld. V2 kan je niet modden Bewerkt: 25 oktober 2007 door -eend- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.