Sjorszzz Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Hallo, Ik weet niet zeker of ik hier goed zit met mijn vraag, het gaat om het spel van donkey kong country voor de super nintendo maar ik weet niet waar ik verder kan gaan als ik op 52% van het spel zit. ik heb die eindbaas op dat schip gehaald en dan komen er van die teksten in het beeld van de makers van het spel. je zou dan zeggen dat je hem hebt uitgespeeld, maar ik zit pas op 52% van de game en je moet 100% kunnen halen dat heb ik op meerdere site,s gezien op internet. maar nu wie kan mij helpen??? EDIT Ik weet het het is nogal een oud spel maar ik weet niet waar ik de vraag anders moet stellen >>> Door Froodooo: Verplaatst naar Overige Games, daar hoort deze bij. <<< Reageren
gta_rulez Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Moet je in het spel ook dingetjes verzamelen zoals muntjes ofzo? Misschien als je die allemaal hebt? Reageren
Mirrrr Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Hallo, Ik weet niet zeker of ik hier goed zit met mijn vraag, het gaat om het spel van donkey kong country voor de super nintendo maar ik weet niet waar ik verder kan gaan als ik op 52% van het spel zit. ik heb die eindbaas op dat schip gehaald en dan komen er van die teksten in het beeld van de makers van het spel. je zou dan zeggen dat je hem hebt uitgespeeld, maar ik zit pas op 52% van de game en je moet 100% kunnen halen dat heb ik op meerdere site,s gezien op internet. maar nu wie kan mij helpen??? EDIT Ik weet het het is nogal een oud spel maar ik weet niet waar ik de vraag anders moet stellen Het is een heel oud spel, maar wel een klassieker. Dus ik help je wel even. In elk level zit een DK munt. Die moet je verzamelen. Zodat je de extra levels vrijspeelt. Veel succes Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 (bewerkt) Nee dat hoeft niet. Je kunt wel bananen verzamelen voor extra levens maar verder niet. Maar als iemand een site weet die zou kunnen helpen voor dit soort oude spellen is die ook welkom Want ik kan alleen site s vinden van wanneer het spel is gemaakt en door wie ennzo en cheats enzo maar net dat ene ding niet. Ik snap dr niks van Normaal gesproken zou je als je een level haald naar de nieuwe kunnen gaan, maar nu loopt het spoor dood Oke sorry had de post van mirrr niet gezien maar je bedoelt neem ik aan gewoon die munten van D O N K die 4 moet je dus verzamelen??? Of is het gewoon 1 munt per level? Bewerkt: 23 oktober 2007 door sjors12345 Reageren
Mirrrr Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Nee dat hoeft niet.Je kunt wel bananen verzamelen voor extra levens maar verder niet. Maar als iemand een site weet die zou kunnen helpen voor dit soort oude spellen is die ook welkom Want ik kan alleen site s vinden van wanneer het spel is gemaakt en door wie ennzo en cheats enzo maar net dat ene ding niet. Ik snap dr niks van Normaal gesproken zou je als je een level haald naar de nieuwe kunnen gaan, maar nu loopt het spoor dood Oke sorry had de post van mirrr niet gezien maar je bedoelt neem ik aan gewoon die munten van D O N K die 4 moet je dus verzamelen??? Of is het gewoon 1 munt per level? Nee je moet een DK munt vinden. Dat zijn vrij grote munten die soms best verstopt in een level kunnen zitten. Maar ze zitten echt in elk level. Daarmee speel je de extra levels vrij. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 oke bedankt ik ga meteen zoeken Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Oke maar weet je zeker dat dit niet gaat over Donkey kong country 2 ??? Want ik kan nergens geen DK munten vinden en wel in Donkey kong country 2. Dus je weet zeker dat het niet over deel 2 van het spel gaat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.