Jump to content

treinrails

Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Geplaatst:

heey, ik heb op dit onderwerp gezocht maar ik kon niks vinden dus ik plaats maar even wat.

Als je in San Fierro bent bij dat Import/Export gedoe dan zie je zo'n treinrails, die volg je aan de linkerkant en dan doe je ineens een stunt...

snapt iemand dit?? :duh:

Geplaatst:

Heb je er misschien een screen van, de exacte locatie, en wat je precies doet? Het klopt inderdaad dat er rails is, maar een ramp o.i.d. heb ik nog nooit gezien, deze is er ook niet tussen haakjes. Misschien dat je ergens tegenaan rijdt, dat je dan opeens een rare stunt doet?

Geplaatst:

Waarschijnlijk vlieg je door de planken, waardoor je wat schommelt, de lucht in. :Y Niets om je druk over te maken dus, dit komt wel eens vaker voor. ;)

Geplaatst:

We weten wel welke plek je bedoelt hoor, dat gaat op zich wel zonder kaartje :D Maar daar is gewoon geen Unique Stunt Bonus te halen. De dichtst bijzijnde in die buurt zit achter Wang Cars en daar moet je op de snelweg springen. De treinrails willen nog wel eens wat 'schokkerig' getextuurt te zijn waardoor je, als je op volle snelheid rijdt, tegen een soort van onzichtbaar obstakel lijkt aan te rijden waardoor je helemaal loskomt van je motor. Die bug kom je ook tegen in de missie waarbij je een trein moet volgen om daarna een journalist dood te schieten. Vlak voor de laatste tunnel kom je over een brug en op die brug heeft de linkerrails ook een 'hikje'. Athans: bij mij altijd wel :Y

Geplaatst: (bewerkt)

dat bedoel ik ook niet

als je gta aan het doen bent dan zie je onder de kraan 3 trein railsen, als je die middelste volgt dan com je bij dat cranberry station uit.

nou als je vanaf de kraan die middelste treinrails volgt, dan ga je een keer onder de weg door.

in dat beginonder de weg zit een knik in de treinrails als je dan op de linkerkant rijdt met een motor of een auto, dan ga je omoog.

Dat bedoel ik

Tijmentje5 :cya:

Bewerkt: door tijmentje5
Geplaatst:

Dan ga je omhoog door die knik. Logisch toch? Ik zou me er niet zo'n zorgen over maken, zoveel maakt het nu ook weer niet uit (en gebruik de 'bewerk' knop onder je post).

maar is dit nou een bug dan?

Tijmentje5 :cya:

Bewerkt: door tijmentje5
Geplaatst:
maar is dit nou een bug dan?
Ooit wel eens IRL met een auto op het treinrails gereden? Gaat ook niet bepaald makkelijk. 8)

Zonder gekheid: zoals GTA-Sheep al zei, zijn sommige delen van het treinrails gewoon een beetje schokkerig getextuurt. Niet elke game kan immers perfect zijn.. Overigens is de bug die jij beschrijft, exact dezelfde fout als GTA-Sheep in zijn laatste zin beschreef. ;)

klopt ik heb dat ook !! maar het is geen unique stunt of zo . ik dacht eerst dat er een onzichtbare slagboom of zoiets was . Als je hard komt aanrijden lazer je van je motor af

Bewerkt: door storm75
Geplaatst:

Dit heb ik een jaartje of 2 geleden ook ontdekt en het komt omdat ze daar perongeluk een kleine fout hebben gemaakt in de COL (collission, geeft aan waar je tegen aan kan botsen). Waarschijnlijk zit hier een klein foutje in waardoor je als je met je auto of motor er met een redelijk snelheid van af de kraan over rijd, je auto een 'kras' op de bumper krijgt of je van je motor af kletterd :7

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...