Jump to content

De Laatste Missie @ Film Studio's


GtaFan#1

Recommended Posts

Dit is even een walktrough van de missie,

Je gaat naar boven, de lift in je gaat door het raam,

je land op de volgende aangewezen plek op de kaart en door naar het dak eronder.

STOP STOP STOP!!! :N:N:N:D

Ik kwam er gister achter dat je de helicopter van de Police kon gebruiken!

Doe dit heel de weg en je komt bij de spotlight.

Kijk je ogen uit zou ik zeggen ^_^

EDIT:

Hoor net dat dit onnodig is.

Sorry hiervoor...

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De truc klinkt heel leuk, maar op de lange termijn werkt het alleen maar in je nadeel. Je moet namelijk 3 Unique Stunts doen tijdens de sprongenmarathon. Met de heli doe je die niet. Uit mijn ervaring werkte het nog het beste om of een paar keer te oefenen en het dan met de PCJ-600 te doen. Wat echter mijn inziens het beste werkte was het volgende. Begin met de PCJ-600, en ga door totdat de eerste trap naar beneden komt, tot dan zijn de stunts namelijk bijna allemaal heel goed te doen.

Vervolgens pak je de Sanchez die bij de DirtTrack staat, en daar doe je de rest mee, dit gaat beter omdat deze sneller optrekt, en dus een hogere snelheid heeft op het moment dat je de stunt maakt, dit is vooral handig bij de laatste paar sprongen, aangezien het daar vaak aankomt op een hoge snelheid met een korte aanloop.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...