Jump to content

Oud vs Nieuw

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had vorig jaar deze signature gemaakt:

sighd5.jpg

Zoals je ziet, past de kleur van de tekst helemáál niet bij de rest van de signature. Dus ik vraag -Matthijs- om hulp, of hij de kleur van de tekst kan veranderen. Daar is dit uitgekomen.

sigdx1.jpg

Rates alsjeblieft.

Edit, Special thanks to -Matthijs-

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Geplaatst:

Dan ga ik maar :)

Ik vind de vrolijke kleurtjes wel leuk in je sig. Mooie achtergrond, kleuren passen heel goed bij je render. Mooie overgang van de streepjes die vervagen in het midden. Misschien had je je render íets in kunnen blenden. De lijntjes boven en onder je naam vind ik heel mooi :) Eenvoudig maar mooi. Over de oude tekst: vreemde kleurkeuze :puh: Maar wel leuk font. Matthijs heeft het werk afgemaakt met de mooie kleuren die erg bij de rest passen.

Een hele mooie sig, vooral door de mooie achtergrond en de kleurtjes :D

Geplaatst:

Ik was idd niet zo goed in de kleuren :puh: Maar ik wil weer beginnen met PS. Maar ik heb geen zin in die trial.... Of het moet op de andere manier :engel:

Geplaatst:
Ik was idd niet zo goed in de kleuren :puh: Maar ik wil weer beginnen met PS. Maar ik heb geen zin in die trial.... Of het moet op de andere manier :engel:

Ik denk dat níemand op dit forum PS gekocht heeft. Maar het is denk ik verstandig om mijn mond te houden :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...