Jump to content

Vraagje over cheaten

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Aangezien GTA 4 er bijna aankomt en ik die zeker ga kopen, gaat SA een beetje verbleken voor mij. Dus om het wat leuker te maken dacht ik, ik ga eens lekker cheaten ^_^ . Ik had hier een vraag over. Welke cheats kan je niet terug draaien? Ik weet het alleen van die RIOT cheat. En hoe draai je een cheat terug? Want ik wil bijvoorbeeld niet voor altijd onsterfelijk zijn ofso :7 .

Alvast bedankt.

Carl Johnson550

Geplaatst:

dat is simpel je typt de coden nog een keer in en dan komt er boven in je scherm iets te staan (ik weet zo niet wat) en dan doet je cheat het niet meer

Geplaatst:
Hey,

Aangezien GTA 4 er bijna aankomt en ik die zeker ga kopen, gaat SA een beetje verbleken voor mij. Dus om het wat leuker te maken dacht ik, ik ga eens lekker cheaten ^_^ . Ik had hier een vraag over. Welke cheats kan je niet terug draaien? Ik weet het alleen van die RIOT cheat. En hoe draai je een cheat terug? Want ik wil bijvoorbeeld niet voor altijd onsterfelijk zijn ofso :7 .

Alvast bedankt.

Carl Johnson550

dat is simpel je typt de coden nog een keer in en dan komt er boven in je scherm iets te staan (ik weet zo niet wat) en dan doet je cheat het niet meer
Dit is bij de meeste wel maar bij de RIOT-code's dus niet. Na mijn weten kun je elke code's (op de RIOT-code na) terug draaien door hem nogmaals te typen.

EDIT: Hierboven, ja dus ^_^

X-boy

Geplaatst:

Nog even een toevoeging op de post van '' Hierboven '' , Bij de Riot cheat kan je het niet terug draaien , Je hebt hier vaak last van bij de '' Madd Dogg '' , Dat houdt in dat je de verhaallijn niet kan voltooien omdat je die missie wel moet doen! , Het enige wat je kan verhelpen is dat je opnieuw kan beginnen!

Geplaatst:

Oke, maar ik heb de storyline al uitgespeeld ;). En wat is de RIOT cheat? Want bij wikigta kan ik hem niet vinden, of ik moet er overheen kijken. Ik heb geen zin dat ik hem perongelijk doe.. :duh:

Geplaatst:
Oke, maar ik heb de storyline al uitgespeeld ;). En wat is de RIOT cheat? Want bij wikigta kan ik hem niet vinden, of ik moet er overheen kijken. Ik heb geen zin dat ik hem perongelijk doe.. :duh:

De beruchte 'Riot cheat' zorgt dat er in de hele stad rellen onstaan, en dan iedereen gewoon om zich heen slaat en trapt. De missie Madd Dogg kun je dan niet halen, omdat Madd Dogg metteen van het dak af zal springen, voor dat jij hem kunt opvangen. Na deze missie kun je hem wel gewoon invoeren.

De code is BAGOWPG

Geplaatst:

En de cheat STATE OF EMERGENCY? Is dat ook de RIOT, want bij wikigta.nl staat dat iedereen dan met elkaar gaat knokken.

Geplaatst:

Funhouse kan je ook niet terugzetten en als je de 'riot' cheat gaat gebruiken is het misschien leuk dat je ook doet: 'alle voetgangers hebben wapens'

Geplaatst:

ANOSEONGLASS kun je ook niet terugzetten. Je kunt alleen je savegame opnieuw laden. STATEOFEMERGENCY en BAGOWPG hebben hetzelfde effect: rellen.

Geplaatst:
Hey,

Alvast bedankt.

Carl Johnson550

op dit moment weet ik geen cheat die niet terug te draaien is maar als je er een hebt kun je ze niet terug draaien als je met die cheat hebt gesaved als ik jou was zal ik dat soort cheats niet intikken :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...