frankgtasanandreas Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 ik kom niet in het vliegtuig heeft iemand tips?? (graag degene die NIET op wikigta staan) alvast bedankt frank Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 ik kom niet in het vliegtuig heeft iemand tips?? (graag degene die NIET op wikigta staan)alvast bedankt frank Een tip die nog niet op WikiGTA staat, is dat je je frame limiter aan moet/kunt zetten voor deze missie. Bij sommige mensen is het namelijk zo dat het vliegtuig te snel opstijgt, en dat men zodoende niet voldoende tijd heeft om in het vliegtuig te komen. Mocht je ook met dit probleem kampen, zet dan de frame limiter aan. Deze is te vinden via "options/display setup/advanced". Ik hoop dat je er met deze tip én de tips op WikiGTA uitkomt. Indien dit niet het geval is, kun je een savegame plaatsen in het savegame-aanvraag forum om de missie te laten doen. In ieder geval veel succes! Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 je kunt ook dit doen: gelijk op de motor stappen en dan aan de rechter kant van het vliegtuig gaan rijden vlak bij de vaten en de ramp. Als alle vaten zijn gevallen heb je nog een paar seconden om dat vliegtuig in te gaan dat moet je dan doen Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 (bewerkt) Als je het voor de PS2 hebt, ren snel naar je motor rij eerst eerst met een beetje vaart. En dan langzaam met je rechter anolog-stick naar voren duwen. Zo ga je wat harder. En dan moet je en beetje an de rechter kant blijven, en als ie omhoog zit te stijgen ga in dat leuk rijden. Succes! Bewerkt: 23 oktober 2007 door Rene-GTA Reageren
IV trailer Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 ik heb hem ook voor de playstation2 maar ik zit al standaart op de moter na het cut-filmpje. wat ik dan doe is in de scene dat CJ op de moter springt de hele tijd op kruisje tikken zodat je gelijk wegschiet als het filmpje eindigt. Reageren
Skander Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Het kan ook helpen om je linker analogstick helemaal omhoog te doen CJ gaat dan staan maar je maakt meer snelheid zo lukte het bij mij.Je moet wachten tot dat je er vlak naast bent alleen rechts blijven rijden en als er weer tonnen vallen dan moet je er gelijk ingaan dan heb je geen hinder meer van die tonnen ik vond deze missie het makkelijkste van de vliegmissie.Hij is echt te doen! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Het kan ook helpen om je linker analogstick helemaal omhoog te doen CJ gaat dan staan maar je maakt meer snelheid zo lukte het bij mij.Ik denk niet dat jij het helemaal begrepen hebt, als CJ op een motor gaat staan vangt hij meer wind en zal niet echt hard gaan. Als je de PS2 gebruikt of een gamepad moet je de linker analoge stick een klein stukje naar voren duwen, dan gaat hij juist laag op de motor zitten in een aerodynamische houding, hierdoor ga je gegarandeerd sneller. Met het toetsenbord gaat dit overigens met de [W] deze moet je dan snel achter elkaar intikken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.