joyce Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 (bewerkt) Hoi, allereerst ik ben Joyce en nieuw hier, ik hoop dat ik op de juiste plek ben maar mijn probleem is aardag vaag. sinds kort kan ik niet meer goed opstarten oa, hij start zichzelf opnieuw op zowel in het opstart proces als tijdens het spelen van een orgineel exemplaar van de Sims 1. wanneer ik virus wil scannen blijftr hij halverwege hangen, zodat ik dus niet weet of er spam of troep in de weg zit. Als hij eenmaal loopt gaat goed, maakt soms rare geluiden maar de beide ventilatoren draaien goed. in de veilge modus kom ik bijna niet omdat opstarten niet moeizaam gaat. heb wel gescand met adware en dan is alles goed, tot ik weer mijn cd rom wil opstarten en hup windows start opnieuw op en maakt raar geluid met opstarten..wel het bekende deutjes maar met een onzuivere toon tijdens mijn sims spel gaat ie pieken, en ik zie dan iets in mijn beelscherm staan over PLAKTOETSEN (???) weet iemand wat dit kan zijn, please mail mij, Bij voorbaad dank! Gr Joyce Bewerkt: 23 oktober 2007 door joyce Reageren
xgaming Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Welkom op het forum Joyce, Als je die rare piepjes niet had kan het van alles zijn: -Moederbord is kapot -Voeding is bijna kapot Etc. Verder kan ook je CPU koeler te heet zijn. Dit heb ik vorige week ook gehad; computer start vanzelf opnieuw op. Je kan gewoon simpel weg niet meer je PC gebruiken. Ook in veilige modus niet. Misschien moet je is defragmentatie van je schijf doen. Hierbij worden onnodige bestanden weggooid; schijf opnieuw ingedeeld met als gevolgd dat je computer sneller is. Dat met plaktoetsen was volgens mij 3x shitf indrukken of in die richting. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb, zou niet echt kunnen zeggen wat het probleem nou werkelijk is.... Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 als je computer piepjes geeft is er vaak een probleem met de hardware het is altijd een soort code tussen korte en lange piepjes en als je die kan proberen te geven zouden we kunnen kijken wat het is maar dan moeten we wel het type moederbord weten dus als je dat even door kan geven kunnen wij kijken wat het kan zijn MVG DODO Reageren
Wrieh Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Voor die piepjes zou je kunnen kijken op een site wat het betekend (vaak staat dit op de site van je merk pc)geeft ie errors aan als die opstart ?(bij de POST)Piept 1 of 2 x? dan is het (meestal) goed.er kan ook stof in je pc zitten. Je zou hem dan met een doekje kunnen schoonmaken het beste wil met een compressor.het kan ook zijn dat de stekkers van binnen niet goed vast zitten. ik zou ze nog even aandrukken zeker die op het moederbord het kan zijn dat ie aventoe loswipt en dat daarom ie opnieuw opstart.Werkt het dan nog niet?verwijder alle hardware 1 voor 1. en dan vind je vanzelf de foute hardware.je zou hem dan kunnen vervangen.Helpt dit nog niet ga dan even naar een computerwinkel in de buurt.Groetjes jensbrinkman Bewerkt: 30 oktober 2007 door jensbrinkman Reageren
joyce Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Voor die piepjes zou je kunnen kijken op een site wat het betekend (vaak staat dit op de site van je merk pc)geeft ie errors aan als die opstart ?(bij de POST) Piept 1 of 2 x? dan is het (meestal) goed. er kan ook stof in je pc zitten. Je zou hem dan met een doekje kunnen schoonmaken het beste wil met een compressor. het kan ook zijn dat de stekkers van binnen niet goed vast zitten. ik zou ze nog even aandrukken zeker die op het moederbord het kan zijn dat ie aventoe loswipt en dat daarom ie opnieuw opstart. Werkt het dan nog niet?verwijder alle hardware 1 voor 1. en dan vind je vanzelf de foute hardware. je zou hem dan kunnen vervangen. Helpt dit nog niet ga dan even naar een computerwinkel in de buurt. Groetjes jensbrinkman Hooi sowieso iedereen bedankt voor de reacties, ik heb het eea vervangen ( wilde ik sowieso al) heb mijn ventilator schoongemaakt, nieuwe xp erop gezet en 1 gb geheugen erbij ( heb nu 1gb en 256 mb) en een video kaart geforce 6200, dus hij loopt wel weer goed, het uitvallen moet ik even in de gaten houden idd alleen kan het zijn dat je een video kaart moet instellen per spel? Mijn zwager is pc maker als beroep en hij heeft alles opnieuw ingesteld voor me, alleen als ik sims speel krijg ik een heel raar beeld, balken staan door elkaar door het hele beeld en alles knippert, heb al de verschillende resoluties uitgeprobeerd. kan de afbeelding hier niet posten maar het ziet er vreemd uit. die piepjes zijn tot nu toe weg dus ik ben benieuwd Reageren
Wrieh Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Voor die piepjes zou je kunnen kijken op een site wat het betekend (vaak staat dit op de site van je merk pc)geeft ie errors aan als die opstart ?(bij de POST) Piept 1 of 2 x? dan is het (meestal) goed. er kan ook stof in je pc zitten. Je zou hem dan met een doekje kunnen schoonmaken het beste wil met een compressor. het kan ook zijn dat de stekkers van binnen niet goed vast zitten. ik zou ze nog even aandrukken zeker die op het moederbord het kan zijn dat ie aventoe loswipt en dat daarom ie opnieuw opstart. Werkt het dan nog niet?verwijder alle hardware 1 voor 1. en dan vind je vanzelf de foute hardware. je zou hem dan kunnen vervangen. Helpt dit nog niet ga dan even naar een computerwinkel in de buurt. Groetjes jensbrinkman Hooi sowieso iedereen bedankt voor de reacties, ik heb het eea vervangen ( wilde ik sowieso al) heb mijn ventilator schoongemaakt, nieuwe xp erop gezet en 1 gb geheugen erbij ( heb nu 1gb en 256 mb) en een video kaart geforce 6200, dus hij loopt wel weer goed, het uitvallen moet ik even in de gaten houden idd alleen kan het zijn dat je een video kaart moet instellen per spel? Mijn zwager is pc maker als beroep en hij heeft alles opnieuw ingesteld voor me, alleen als ik sims speel krijg ik een heel raar beeld, balken staan door elkaar door het hele beeld en alles knippert, heb al de verschillende resoluties uitgeprobeerd. kan de afbeelding hier niet posten maar het ziet er vreemd uit. die piepjes zijn tot nu toe weg dus ik ben benieuwd Is de sims wel goed geinstaleerd? Instaleer hemis opnieuw. geen zorgen je huizen blijven staan!. Reageren
K.O. Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 [...Dat met plaktoetsen was volgens mij 3x shitf indrukken of in die richting....] Om precies te zijn is het als je (L)Shift 8 seconden lang ingedrukt houdt. Je kunt dit echter ook dan gewoon uitzetten, zodat je er geen last meer van hebt. Reageren
joyce Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Is de sims wel goed geinstaleerd? Instaleer hemis opnieuw. geen zorgen je huizen blijven staan!. De sims heb ik nu al 3 keer opnieuw geinstaleerd en als ik hem nu instaleer doet ie helemaal niet..ja EA games en de dan valt ie weg Zaterdag laat ik even iemand kijken of de video kaart wel goed ingesteld is want met opstarten loopt windows soms vast in het blauwe scherm, terwijl als ie loopt dan loopt ie goed. strange Reageren
Proximitus Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 (bewerkt) Misschien zou het kunnen zijn dat je Videokaart niet voldoet aan de eisen? Of misschien is die niet goed geïnstalleerd ofzo. Het kan ook zijn dat je je drivers moet updaten. Je kan ook naar het hierheen gaan en een Hijack this logje plaatsen. Ze kunnen daar dan meestal wel vertellen wat er fout is aan je pc wat betreft drivers en andere software die updates nodig hebben. Bewerkt: 1 november 2007 door Proximitus Reageren
joyce Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Misschien zou het kunnen zijn dat je Videokaart niet voldoet aan de eisen? Of misschien is die niet goed geïnstalleerd ofzo. Het kan ook zijn dat je je drivers moet updaten.Je kan ook naar het hierheen gaan en een Hijack this logje plaatsen. Ze kunnen daar dan meestal wel vertellen wat er fout is aan je pc wat betreft drivers en andere software die updates nodig hebben. ok dank je wel alleen hoe plaats ik zo een logje? Via aida? Reageren
joyce Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Misschien zou het kunnen zijn dat je Videokaart niet voldoet aan de eisen? Of misschien is die niet goed geïnstalleerd ofzo. Het kan ook zijn dat je je drivers moet updaten.Je kan ook naar het hierheen gaan en een Hijack this logje plaatsen. Ze kunnen daar dan meestal wel vertellen wat er fout is aan je pc wat betreft drivers en andere software die updates nodig hebben. ok dank je wel alleen hoe plaats ik zo een logje? Via aida? Ik kan niet regristeren op de site geeft foutmelding, maar mijn logje is [hijack] Logfile of HijackThis v1.99.1 scan saved at 18:33:15, on 1-11-2007 platform: windows xp sp2 (winnt 5.01.2600) msie: internet explorer v6.00 sp2 (6.00.2900.2180) browser: Internet Explorer 6.0 ColorCoder Build: 4136 Running Processes: c:\windows\system32\smss.exe c:\windows\system32\winlogon.exe c:\windows\system32\services.exe c:\windows\system32\lsass.exe c:\windows\system32\svchost.exe c:\windows\system32\svchost.exe c:\windows\system32\spoolsv.exe c:\progra~1\grisoft\avg7\avgamsvr.exe c:\progra~1\grisoft\avg7\avgupsvc.exe c:\progra~1\grisoft\avg7\avgemc.exe c:\program files\common files\microsoft shared\vs7debug\mdm.exe c:\windows\system32\nvsvc32.exe c:\windows\explorer.exe c:\windows\system32\rundll32.exe c:\windows\system32\rundll32.exe c:\progra~1\grisoft\avg7\avgcc.exe c:\windows\system32\ctfmon.exe c:\windows\system32\rundll32.exe c:\program files\msn messenger\msnmsgr.exe c:\program files\benq\versato.exe c:\program files\benq\osd.exe c:\program files\microsoft office\office12\outlook.exe c:\program files\msn messenger\usnsvc.exe c:\program files\internet explorer\iexplore.exe c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlloginproxy.exe c:\documents and settings\joyce\mijn documenten\hj\hijackthis.exe (R1) - hkcu\software\microsoft\internet explorer\main,search bar = [noparse]http://www.google.nl[/noparse] (R0) - hkcu\software\microsoft\internet explorer\main,start page = [noparse]http://www.google.nl/[/noparse] (R1) - hklm\software\microsoft\internet explorer\main,default_page_url = [noparse]http://www.decomputerkrakers.nl[/noparse] (R0) - hkcu\software\microsoft\internet explorer\toolbar,linksfoldername = koppelingen (O2) - bho: (no name) - {7e853d72-626a-48ec-a868-ba8d5e23e045} - (no file) (O2) - bho: windows live sign-in helper - {9030d464-4c02-4abf-8ecc-5164760863c6} - c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\windowslivelogin.dll (O4) - HKLM\..\Run: [cmaudio] rundll32 cmicnfg.cpl,cmictrlwnd (O4) - HKLM\..\Run: [nvcpldaemon] rundll32.exe c:\windows\system32\nvcpl.dll,nvstartup (O4) - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install (O4) - HKLM\..\Run: [nvmediacenter] rundll32.exe c:\windows\system32\nvmctray.dll,nvtaskbarinit (O4) - HKLM\..\Run: [avg7_cc] c:\progra~1\grisoft\avg7\avgcc.exe /startup (O4) - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] c:\windows\system32\ctfmon.exe (O4) - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "c:\program files\msn messenger\msnmsgr.exe" /background (O4) - Global Startup: q-type-programma inschakelen.lnk = c:\program files\benq\versato.exe (O8) - extra context menu item: e&xporteren naar microsoft excel - res://c:\progra~1\micros~2\office12\excel.exe/3000 (O9) - extra button: research - {92780b25-18cc-41c8-b9be-3c9c571a8263} - c:\progra~1\micros~2\office12\refiebar.dll (O9) - extra button: messenger - {fb5f1910-f110-11d2-bb9e-00c04f795683} - c:\program files\messenger\msmsgs.exe (O9) - extra 'tools' menuitem: windows messenger - {fb5f1910-f110-11d2-bb9e-00c04f795683} - c:\program files\messenger\msmsgs.exe (O14) - iereset.inf: start_page_url=[noparse]http://www.decomputerkrakers.nl[/noparse] (O18) - protocol: livecall - {828030a1-22c1-4009-854f-8e305202313f} - c:\progra~1\msnmes~1\msgrap~1.dll (O18) - protocol: ms-help - {314111c7-a502-11d2-bbca-00c04f8ec294} - c:\program files\common files\microsoft shared\help\hxds.dll (O18) - protocol: msnim - {828030a1-22c1-4009-854f-8e305202313f} - c:\progra~1\msnmes~1\msgrap~1.dll (O18) - filter hijack: text/xml - {807563e5-5146-11d5-a672-00b0d022e945} - c:\progra~1\common~1\micros~1\office12\msoxmlmf.dll (O23) - Service: avg7 alert manager server (avg7alrt) - grisoft, s.r.o. - c:\progra~1\grisoft\avg7\avgamsvr.exe (O23) - Service: avg7 update service (avg7updsvc) - grisoft, s.r.o. - c:\progra~1\grisoft\avg7\avgupsvc.exe (O23) - Service: avg e-mail scanner (avgems) - grisoft, s.r.o. - c:\progra~1\grisoft\avg7\avgemc.exe (O23) - Service: nvidia display driver service (nvsvc) - nvidia corporation - c:\windows\system32\nvsvc32.exe[/hijack] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.