-eend- Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Hoe moet dat compile nou.. Als ik compile doe, dan komt de stripped.scm in de SA map van Sanny. Wat moet ik daarmee doen? Hij heeft het 1x gedaan, maar weet niet meer wat ik deed emo.gif Moet ik die stripped nu main gaan noemen, en in de Script map zetten? ^ Dit heb ik ook een paar keer gedaan, maar SA is gewoon leeg.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Als je hem eerst opslaat in die map en daarna op compile drukken, dan doet hij hem compileren in die map. Dus wat je moet doen: 1) Stripped versie pakken uit de map van Sannybuilder 2) File > Save as > in deze map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script 3) Run > Compile (of op F6, of op dat tekentje in de balk wat ook staat voor compile, dat groene mannetje met rode streepjes). Succes. PS: vergeet niet een back up te maken van je main.scm! Reageren
-eend- Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Werkt nog steeds niet Ik krijg nog steeds een lege SA... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Lege SA? Dus er gebeurt niets? Weet je zeker dat dat niet aan je code ligt? Reageren
-eend- Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 (bewerkt) Ik had natuurlijk om te beginnen, die tut van jou gevolgt, met dan als uitkomst dezelfde code. Alleen een andere Actor: #WMYDRUG Bewerkt: 23 oktober 2007 door -eend- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.